W4nita Bermain Dengan Anak Kambing, Kesudahannya Bikin Berdekah!

Selain kucing,ada juga yg jadikan anak kambing sebagai haiwan peliharaan mereka. Sama seperti yg dikongsikan wanita ini tentang gelagat anak kambing yang dipeliharanya ini.

Gadis tersebut kongsikan gelagat anak kambing itu yang sangat hyper ketika sedang bermain mengalahkan seekor anjing. Perkongsiannya itu juga menarik perhatian ramai sehingga ia meraih hampir jutaan tontonan setakat ini.

Didalam rakaman ini dikongsikan ini, Gadis itu dilihat sedang merakamkan gelagat anak kambing itu sambil baring di kebun miliknya itu. Anak kambing itu juga dilihat aktif melompat di belakangnya dan tidak duduk diam.

Gadis itu memberitahu pada awalnya dia mahu tidur sebentar di situ namun tidak berjaya gara-gara anak kambing itu yang aktif ke sana sini. Malah sewaktu wanita itu sedang bercakap juga, anak kambing itu masih lagi melompat di atas badannya.

Sampaikan pada 1 tahap, anak kambing itu melompat di atas kepala wanita itu dan menghalang telefon yang dipegangnya. Gadis itu juga turut tergelak besar apabila melihat gelagat anak kambingnya itu.

Meninjau di ruangan komen, rata2 netizen semua turut sama terhibur dengan gelagat aktif anak kambing itu. Ada juga yang memberitahu anak kambing sememangnya lebih manja dan aktif dari kucing.

“Kambing kot dia manja mengalahkan kucing dengan kuat jeles lagi…”

“Saya yang tengok pun terasa sakit.”

“Rindunya nak gomoi anak-anak kambing macam ni. Lama dah tak bela kambing.”

“Syoknya macam kena urut.”

SUMBER : HCL
PERHATIAN:KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HINAAN ATAUPUN CACIAN. PIHAK KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG RISIKO YANG TERJADI..
Jangan ketinggalan juga untuk mengikuti kisah-kisah menarik yang kami kongsikan di bawah.

About admin

Check Also

Cepatnya kau pergi..” – Rakan sebak, rider Foodpanda maut tak sempat elak kereta

Hampir saban minggu kita mendengar khabar duka mengenai penghantar makanan yang mencari rezeki t4npa mengira …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!