“Kan D4h Menyusahkan Diri Sendiri,” Lelaki ‘Pacak’ Paku Di ‘Seat’ Belakang Motor Sebab Pasangan Kuat Cemburu

Orang kata, cemburu tanda sayang. Jadi normal lah pada setiap pasangan memiliki sekurangnya sedikit perasaan cemburu terhadap pasangannya.

Namun pada seorang wanita di Magelang, Indonesia, perasaan cemburunya menyusahkan kembali diri dia itu apabila dia tidak dapat menaiki motosikal pasangannya sendiri selepas lelaki itu mengubahsuai seat motosikal berkenaan.

Share BOROBUDURNEWS Khoirul Anam mendakwa pasangannya, Intan Shinta sering menuduh lelaki itu membawa wanita lain selain dia dengan menaiki motosikal miliknya.

Untuk meyakinkan wanita itu, Khoirul kemudiannya mengubahsuai tempat duduk motosikal miliknya dengan menambah paku berceracak pada bahagian belakang seat , hanya meninggalkan sedikit kawasan untuknya duduk seorang.

Ubahsuai itu akhirnya menyusahkan Intan nama wanita itu apabila  tidak dapat membonceng di belakang, sebaliknya terpaksa duduk di tempat letak kaki di hadapan.

Kiriman Khoirul Anam di Facebook mendapat lebih 18 ribu perkongsian oleh warga maya yang terhibur melihat pasangan berkenaan.

Kedua-dua mereka pernah tular sebelum ini selepas dikatakan bertemu jodoh melalui iklan sepanduk yang dipapar Khoirul Anam pada penghujung tahun lalu

SUMBER : BOROBUDURNEWS

PERHATIAN:KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HINAAN ATAUPUN CACIAN. PIHAK KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG RISIKO YANG TERJADI..
Jangan ketinggalan juga untuk mengikuti kisah-kisah menarik yang kami kongsikan di bawah.

About admin

Check Also

Cepatnya kau pergi..” – Rakan sebak, rider Foodpanda maut tak sempat elak kereta

Hampir saban minggu kita mendengar khabar duka mengenai penghantar makanan yang mencari rezeki t4npa mengira …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!