[VIDE0] ING4T N4K MINT4 HUTANG DARI MAK, SEKALI MAK UNGKIT ‘HUTANG’ DARI SEJAK LAHIR SAMPAI BESAR…

Pernah tak k0rang bergurau senda dengan ibu & bapa tentang mereka pernah ‘berhutang’ dengan kita? Mesti pernah kan.

Tetapi bila mak atau ayah kita senaraikan ‘hutang’ kita dari sejak lahir sehingga besar memang buat kita terdiam dan terkedu. Ye, lah ibu bapa mesti nak yang terbaik untuk anak2 jadi mereka sanggup sediakan banyak duit untuk menampung k0s perbelanjaan kita.

Sama seperti didalam vide0 yg dikongsikan 0leh gadis ini di mana dia mula mengungkit hutang yg ibunya buat. Sekali ibu membebel tentang perbelanjaannya sejak kecil memang membuatkan ramai yg terhibur.

“Ye aku ingat semua tu. Ni aku nak ungkit sikit…waktu lahirkan k0, bayar bil ko h0spital swasta tau…last2 ni, ko kena bayar balik semua”
Memang kelakar dan ramai yg terhibur dengan telatah Ain dan ibunya. Vide0 ini mendapatkan lebih 390 ribu tanda suka dalam masa 24 jam sahaja.

Korang pernah rasa macam ni tak? Mesti menyusuk kalbu kan?

Sumber: Ain Rose,siakapkeli
PERHATIAN:KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HINAAN ATAUPUN CACIAN. PIHAK KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG RISIKO YANG TERJADI..
Jangan ketinggalan juga untuk mengikuti kisah-kisah menarik yang kami kongsikan di bawah.

About admin

Check Also

Lelaki ditangkap curi susu bayi RM294, netizen kasihan mahu tolong bayarkan

Di kala musim pandemik yang dilihat belum berkesudahan ini, orang ramai terutama g0longan kurang kemampuan …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!