PUJVK AN4K AGAR TIDAK PERGI BELAJ4R JAUH2, REAKSI COMEL IBU BIKIN RAMAI TERSENYUM

Tiba satu saat nanti, anak2 yg dijaga & disayang sepenuhnya pasti akan meminta izin untuk keluar dari rumah bagi merantau atau menyambung pelajaran setelah cukup dewasa.

Meminta izin nak pergi belajar jauh
Ketika itu, sebagai 0rang tua, sudah tentu berasa sedih apabila terpaksa berpisah dengan anak2 walaupun mereka akan pulang juga ke rumah 0rang tua apabila ada waktu lapang nanti.

Hal ini samalah seperti perk0ngsian sorang remaja yg meminta izin ibunya untuk menyambung pelajaran jauh sedikit dari rumah iaitu di negeri Selatan Tanah Air.

Betul2 tak kasi pergi jauh ni
Pengguna TikT0k dikenali sebagai @qwahensem sekali lagi mencuba nasib memujuk ibunya. Namun, wanita itu kelihatan sebak dan bertanyakan kehidupan hariannya andai anak tersayang berada jauh darinya.

Manjanya anak bujang dengan mak
Namun begitu, apa yg menarik perhatian adalah panggilan mereka yg terlihat sangat mesra kerana membahasa ‘saya dan awak’ dengan ibunya.

Remaja lelaki itu juga sangat manja dengan ibunya yg masih berat hati untuk membenarkan anak bujang keluar merantau jauh.

Jangan risau, ramai yang nak jaga anak puan
Hal berkenaan menjadi perbualan warganet di laman sosial yg kagum melihat mereka anak-beranak begitu lembut menuturkan kata2 antara satu sama lain.

Mereka juga seronok menonton video2 kebersamaan pemuda itu dengan ibunya yg sporting melayan anaknya merakam video untuk dimuat naik ke akaun TikTok.

Ada mak yang suka anak2 belajar jauh

Comel la mak dia

Kita pulak yang nak nangis sama

Ramai yang pernah lalui benda sama

Sumber: TikTok @qwahensem,OHMYMEDIA

PERHATIAN:KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HINAAN ATAUPUN CACIAN. PIHAK KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG RISIKO YANG TERJADI..
Jangan ketinggalan juga untuk mengikuti kisah-kisah menarik yang kami kongsikan di bawah.

JANGAN LUPA LIKE DAN SHARE>>>

FOLLOW KAMI DI PAGE….

About admin

Check Also

Lelaki ditangkap curi susu bayi RM294, netizen kasihan mahu tolong bayarkan

Di kala musim pandemik yang dilihat belum berkesudahan ini, orang ramai terutama g0longan kurang kemampuan …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!