[VIRAL] ADIK-BERADIK INl KANT0I MAIN LUMPUR LARI DARI AYAH ,INGATKAN BUDAK2 RUPANYA DAH BESAR PANJANG!

Biar pun bergelar sorang dewasa, itu tidak menghalang sesorang untuk melakukan perkara yg bersifat kebudak2kan.

Begitulah seperti yg disharekan oleh sorang pengguna TikTok ini berkenaan telatah adik-beradiknya yg ser0nok bermain lumpur walaupun sudah dewasa.

Menerusi rakaman video berkenaan, adik-beradik ini kelihatan sangat gembira dapat bermain lumpur bersama di satu kawasan bukit.

Tengah seronok main lumpur tiba2 ayah panggil balik

Walaubagaimanapun, keseronokan terhenti apabila perbuatan mereka diketahui oleh si ayah. Tanpa menunggu lama, mereka pun serta-merta berlari lintang-pukang cuba menyelamatkan diri dari dimarahi ayah.

Lari lintang-pukang tak pakai selipar
Apa yg lebih menggelikan hati adalah apabila mereka berlari pulang ke rumah dengan badan dipenuhi lumpur dan tidak memakai kasut ataupun selipar.

Setelah itu sbaik tiba sahaja di rumah, mereka segera membersihkan diri bagi menghilangkan segala bukti  kenakalan mereka sebelum si ayah pulang.

Menjengah ke ruangan komen, rata2 warganet terhibur menyaksikan gelagat adik-beradik tersebut. Malah pada awalnya, ada juga yg menyangka mereka adalah sekumpulan kanak2 yang sedang bermain lumpur.

Dahlah kena lari kat jalan berbatu

Aku dulu pun macam tu, kena kejar 1 kampung

Dah besar pun main lumpur

Ayah kerja luar, mak aku mengamuk

Sorang lagi panjat bukit nak pergi mana?

Aku ingatkan budak kecil!

Kejap lagi kena bedal lah ni

Tak salah kalau nak berhibur dengan adik-beradik. Lagipun hidup kita ni tidak lama.. Betul tak?

Sumber: TikTok @sharifdaznisuhaimi,OHMYMEDIA

PERHATIAN:KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HINAAN ATAUPUN CACIAN. PIHAK KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG RISIKO YANG TERJADI..
Jangan ketinggalan juga untuk mengikuti kisah-kisah menarik yang kami kongsikan di bawah.

JANGAN LUPA LIKE DAN SHARE>>>

FOLLOW KAMI DI PAGE….

About admin

Check Also

“Aku tahu budak stress, aku faham” – Fynn Jamal Terkilan Orang Ramai Berkerumun Di Air Terjun Lepas Dapat Kelonggaran

Baru-baru ini viral satu rakaman video menunjukkan satu rakaman orang ramai berkerumun di sebuah tempat …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!