Disangkakan Kebakaran, Rupa-Rupanya ‘Bomoh Muda’ Punya Angkara…

Walaupun zaman sudah maju tetapi masih ada segelintir individu yang mempercayai sihir dan sanggup melakukan amalan syirik untuk menjatuhkan seseorang. Terbaharu, seorang pemuda telah ditahan pihak berkuasa apabila dipercayai melakukan amalan sihir di kediamannya. Difahamkan, pada mulanya kediaman tersebut berlaku kebakaran apabila ada penghuni ternampak api besar di dalam rumah itu. Setelah pihak bomba datang ternyata ‘kantoi’ segala perbuatan pemuda ini.

Amalan ritual ‘bomoh muda’

Menerusi sebuah posting yang dikongsikan melalui Facebook Akhi Ahmad Reedha, memuat naik beberapa foto keadaan di dalam rumah ‘bomoh muda’ itu. Posting berkenaan telah mendapat 19ribu perkongsian dan rata-rata netizen berang dengan tindakan bomoh itu.

Difahamkan, penghuni berdekatan kediaman tersebut terlihat api yang sedang marak dan segera menghubungi pihak bomba untuk memadamkan kebakaran di situ.

Sebaik sahaja pihak bomba tiba, rupa-rupanya di dalam rumah itu terdapat seorang pemuda bersama barang-barang ritual dan beberapa keping foto yang dipercayai untuk memutuskan hubungan pasangan lain.

Temui gambar di dalam rumah

Ingatkan kebakaran

About admin

Check Also

Baru 5 Bulan Kahwin, Wanita Mengaamuk Dapat Tangkap Suaminya Berdua2an Dengan ‘Kekasih Gelap’ Dalam Rumah

Baru-baru ini tular satu videeo di Indonesia yang memaparkan seorang wanita yang menyerang suami dan …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!