[Vide0] Sy0k Betvl Adik Ni, Adik Ni Baring Kat Tanah ‘Layan’ Hujan Turun Sampai Muka Tersenyum ‘Bahagia’,,,

Ingat lagi tak masa za4man kita kecik-kecik lulu, macam-macam benda kita pernah buat kan? Mandi hujan, berkubang dalam sawah, terjun sungai ramai-ramai, main bola sepak sampai senja dan banyak lagi.

Semua aktiviti ‘santai’ ni kebanyakannya sempat dirasa oleh mereka yang lahir zaman 70an hingga penghujung 90an. Sekarang bila dah dewasa, bila teringat balik zaman tu mes ti akan tersenyum. Terkenang memori zaman indah kanak-kanak.

Bercakap pasal mandi hujan, tak ramie lagi dah kanak-kanak zaman sekarang yang ‘berani’ mandi tengah-tengah hujan. Kalau ada pun, mungkin budak kampung yang ‘alah bisa tegal biasa’ dengan lecak lumpur hujan bagai ni.

Seperti video yang dikongsikan di lama Twitter Hibooran ini, kelihatan seorang budak kecil sedang ‘syok’ berbaring di atas simen di luar rumah sambil menadah air hujan yang turun.

Menariknya, budak ini terlalu ‘sedap’ melayan air hujan sampai terlelap-lelap matanya tersenyum. Boleh kata ‘sebiji’ macam zaman kita kecik-kecik dulu. Jom tonton video ini.

Komen-komen pilihan
Video ini telah ditonton lebih 90,000 kali setakat ini. Ada beberapa netizen yang ‘panjang akal’ menulis kapsyen bagi video ini.

“Ingin ku sudahi badut ini..tetapi hati tak ingin berhenti…”

“Bukan karena sudah terlalu jauh..berharap akan dekat dan teduh..”

“Tugasku sudah selesai..”

“Aku hanya butiran pasir untuk tayamum di matanya..”

“Hahaha enak juga suara kentut..”

Sumber: Twitter Hibooran/siakapkeli

PERHATIAN:KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HINAAN ATAUPUN CACIAN. PIHAK KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG RISIKO YANG TERJADI..
Jangan ketinggalan juga untuk mengikuti kisah-kisah menarik yang kami kongsikan di bawah.

JANGAN LUPA LIKE DAN SHARE>>>

FOLLOW KAMI DI PAGE….

About admin

Check Also

Lelaki ditangkap curi susu bayi RM294, netizen kasihan mahu tolong bayarkan

Di kala musim pandemik yang dilihat belum berkesudahan ini, orang ramai terutama g0longan kurang kemampuan …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!