Mendapat Perhatian Bekas Pema1n Kedah, Azmeer Yusof Bayarkan Kompaun RM2,000 Lelaki Menziarah Kubur…

Semalam tersebar berita dan gambar menunjukkan seorang lelaki bersama 2 kanak-kanak telah dikompaun RM2,000 kerana melakukan aktiviti ziarah kubur sempena Aidiladha di Felda Palong 12,13 Jempol, Negeri Sembilan.

Nasib yang menimpa mereka bertiga bagaimanapun mendapat perhatian bekas pemain Kedah, Azmeer Yusof yang menawarkan diri untuk bantu membayar jumlah kompaun terbabit.

Azmeer yang meminta pertolongan orang ramai akhirnya berjaya menghubungi lelaki terbabit dan memaklumkan lelaki berusia 21 tahun itu telah dalam perjalanan ke Pejabat Kesihatan untuk menyelesaikan bayaran kompaun.

Alhamdulillah saya dah contact dengan abang yang kena saman tu. Sekarang ni abang tu dalam perjalanan ke Pejabat Kesihatan. InsyaAllah sebentar lagi selesai segalanya. Terima kasih kepada semua yang tolong cari abang tu dan mendoakan. Semoga kita semua dirahmati Allah SWT. – Tulisnya.

Dalam pada itu, abang kepada lelaki 21 tahun yang dikenali sebagai Syafiz berkata adiknya menziarahi kubur arwah ayah mereka dan membawa 2 anak buah untuk ziarah pula kubur emak mereka.

Kesian adik den sorang nie kono kompaun. Ziarah kubur arwah ayah ehh yang dio sendiri tak sempat nak jumpo, pastu bawak pulak anak buah ehh ziarah kubur arwah omak ehh. Rumah dekat je, bukan rentas daerah pun, sejengkal yo umah ehh dari kubur, haihh apo pun tunggu keputusan KKM untuk kompaun, Alhamdulillah ramai yang nak tolong. – Jelasnya.

Kami pasti jumlah kompaun RM2,000 itu adalah jumlah yang telah ditetapkan oleh pasukan khas pematuhan SOP. Bagaimanapun, masih tiada lagi maklumat yang mengatakan jumlah kompaun terbabit telah dikurangkan.

Kredit: Facebook Azmeer Yusof, Syafiz Huzairi I Ohmymedia

PERHATIAN:KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HINAAN ATAUPUN CACIAN. PIHAK KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG RISIKO YANG TERJADI..
Jangan ketinggalan juga untuk mengikuti kisah-kisah menarik yang kami kongsikan di bawah.

JANGAN LUPA LIKE DAN SHARE>>>

FOLLOW KAMI DI PAGE….

About admin

Check Also

Mak M3rtua Sel4lv Perll Akv B1l4 Tgk Aku Bermewah Takut Habiskan Duit Anak Dia. Tapi dia tak tahu anaknya sudahpun…

Gambar sekadar hiasan : hide fb m3mber aku min. Aku pelik betul perangai family mentua …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *