Takutnya Nampak Kereta Mainan Bergerak Sendiri Di Koridor Pukul 12 Tengah Malam, Pergi Dekat Tak Ada Orang!

Siap4 yg tid4k cvak ap4bila menyaksikan dua kereta mainan bergerak sendiri secara tiba-tiba? Tak dinafikan, mesti bermacam-macam perasaan yang datang, apatah lagi ketika itu sedang bersendirian di rumah.

Nampak dua kereta mainan gerak sendiri

Berdas4rkan vide0 yg dik0ngsikan di TikT0k, Mvhammad Asraf memaklumkan kejadian seram itu berlaku pada hari Jumaat sekitar jam 12 tengah malam dan ketika itu dia mahu pulang ke rumahnya. Tet4pi tanpa disangka-sangka, ketika sedang berjalan menuju ke lift untuk ke rumahnya, namun tiba-tiba dia terlihat ada dua kereta mainan bergerak sendiri tanpa ada kelibat manusia yang menaikinya. Berdasarkan video pendek itu, kelihatan banyak kenderaan mainan yang berada di sepanjang koridor tersebut tetapi hanya dua biji kereta sahaja yang bergerak dan selebihnya berada dalam keadaan statik.

Bayangkanhari Jumaat pukul 12am nak balik rumah blok B nak balik naik lift tapi ada si adik dua orang. Dia ni nak main-main ke tu. Hai budak kecil comel. Abe sambung lalu ye nanti sambung main taman pula.

Meskipun begitu, lelaki ini seakan tidak menghiraukan dan meneruskan perjalanannya. Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen mengakui seram selepas menonton video tersebut. Menurut Muhammad Asraf lagi, ini bukanlah kali pertama dia berdepan dengan pengalaman mistik ini tetapi sudah pernah melaluinya sebelum ini.

Seram wehh

Netizen seram




SUMBER:Ohbulan

PERHATIAN:KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HINAAN ATAUPUN CACIAN. PIHAK KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG RISIKO YANG TERJADI..
Jangan ketinggalan juga untuk mengikuti kisah-kisah menarik yang kami kongsikan di bawah.

JANGAN LUPA LIKE DAN SHARE>>>

FOLLOW KAMI DI PAGE….

About admin

Check Also

Lelaki ditangkap curi susu bayi RM294, netizen kasihan mahu tolong bayarkan

Di kala musim pandemik yang dilihat belum berkesudahan ini, orang ramai terutama g0longan kurang kemampuan …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!