[Video] Pramugara & Pramugari Kantoi Curang …. Dipecat Oleh Lion Air, Isteri Sah Ucapkan Ini..

Video perselingkuhan y4ng melibatkan oknum pramugara dan pramugari satu maskapai ternama di Indonesia viral di laman media sosial.

Penggerebekan perselingkuhan ke2 oknum awak pesawat Lion Air itu bahkan diabadikan dalam video oleh si isteri dan si pramugara.

Si isteri kemudian mengunggah kejadian tersebut di laman media sosial. Pergaduhan tersebut kemudian menjadi perbicaraan banyak oleh warga netizen.

Dalam video yang Dikongsi, isteri yang tengah hamil mendapati suaminya sedang berdua-duaan dengan rakan sekerja wanita di sebuah kamar.

Sebagai informasi, si suami merupakan pramugara Lion Air berinisial AA yang kepergok curang dengan rakan Sekerjanya yang juga seorang pramugari, PB.

Terkait video tersebut, kini pramugara dan pramugari dikabarkan telah dipecat oleh Lion Air.

Padahal, AA seharusnya masih aktif jadi pramugara Lion Air hingga 2022 mendatang, sedangkan PB malah lebih lama lagi, yaitu hingga tahun 2025.

“Udah di-cut, alhamdulillah dapet balasan yang setimpal,” kata sang istri dilansir dari Terkini.id–jaringan Suara.com
Usut punya usut, hubungan terlarang AA dan PBa sudah berlangsung lama dan bahkan telah pernah mendapat Surat Peringatan (SP).

Rekan kerja juga sudah menyadari hubungan AA dan PB yang tidak biasa. Namun, dari pihak Lion Air sendiri belum ada penjelasan resmi mengenai pemecatan dua pegawainya yang berselingkuh tersebut, sebagaimana yang diklaim oleh sang istri.

SUMBER:Onetv

PERHATIAN:KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HINAAN ATAUPUN CACIAN. PIHAK KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG RISIKO YANG TERJADI..
Jangan ketinggalan juga untuk mengikuti kisah-kisah menarik yang kami kongsikan di bawah.

JANGAN LUPA LIKE DAN SHARE>>>

FOLLOW KAMI DI PAGE….

About admin

Check Also

“Aku tahu budak stress, aku faham” – Fynn Jamal Terkilan Orang Ramai Berkerumun Di Air Terjun Lepas Dapat Kelonggaran

Baru-baru ini viral satu rakaman video menunjukkan satu rakaman orang ramai berkerumun di sebuah tempat …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!