Wanita B3r1 Ikan Makan D1 K0lam, Tapi L41n Pula Yang Berlaku,Kan Dah Keluar Suara..

Bagi mereka y4ng pernah berkunjung ke zoo atau kolam ikan, tentunya pernah melalui pengalaman memberi mak4nan kepada haiwan. Macam situasi yang dikongsikan wanita ini apabila dia mencuba memberi maka4nan di kolam ikan yang dilawatinya ini.

Namun berlakv sesuatu yang di luar jangkaan apabila ikan pari yang muncul itu mempunyai saiz yang luar biasa bes4rnya. Bukan itu sahaja, wanita itu juga mula cuak apabila melihat tangannya yang seakan-akan ‘h1lang’ ketika memberinya makanan.

Di dalam v1deo yang dikongsikan ini, wanita itu berkongsikan pengalamannya memberi makanan di kolam ikan 1tu. Aktivitinya itu turut ditemani oleh seorang pekerja di kolam ikan itu sebagai langkah berjaga-jag4 dan untuk membimbingnya.

Semasa di4 menyuakan tangan di dalam kolam ikan itu, muncul seekor ikan pari dalam saiz yang agak besar di p3rmukaan air. Ikan pari itu kemudian menyambut makanan yang diberikan oleh wanita itu untuk mem4kannya.

Memand4ngkan saiz ikan pari itu yang agak besar, tangan wanita itu juga kelihatan seperti ‘hilang’ ketika ikan itu mengambil makanan yang dihulurnya. Lebih mencuit hati, wanita itu kemudian menjerit gara-gara cuak melihat apa yang berlaku.

Meninjau di ruangan komen, netizen turut sama terhibur melihat reaksi cuak dari wanita itu. Malah ada yang berseloroh mereka juga turut sama terkejut apabila mendengar jeritan dari wanita itu yang takut melihat tangannya seolah-olah hilang.

“Kalau aku terkejut macam tu auto masuk dalam air.”

“Saya pernah kat Langkawi pegang umpan nak ikan makan sekali naik ikan 100kg gila besar..”

“Keluar suara jantan lah.”

“Nasib tak melompat masuk kolam.”

SUMBER:HCL

PERHATIAN:KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HINAAN ATAUPUN CACIAN. PIHAK KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG RISIKO YANG TERJADI..
Jangan ketinggalan juga untuk mengikuti kisah-kisah menarik yang kami kongsikan di bawah.

JANGAN LUPA LIKE DAN SHARE>>>

FOLLOW KAMI DI PAGE….

About admin

Check Also

“Aku tahu budak stress, aku faham” – Fynn Jamal Terkilan Orang Ramai Berkerumun Di Air Terjun Lepas Dapat Kelonggaran

Baru-baru ini viral satu rakaman video menunjukkan satu rakaman orang ramai berkerumun di sebuah tempat …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!