“Makan pun s3k4li je”- Wanita Ini Pakai Korset Setiap Hari Untuk ‘Maintain’ Saiz Pinggang 18 Inci

Bad4n yang langs1ng d4n sihat menjadi impian hampir setiap wanita. Walaupun bukan sen4ng nak capai, namun kal4u d4h itu yang diimpikan, kena lah sabar untuk diet, bers3nam dan amalkan gaya h1dup yang sihat.

Namvn, buat seorang wanita d1 Am3rika Syarikat ini pula, dia telah sanggup memakai kors3t untuk mengekalkan sa1z p1nggangnya yang kecil iaitu hanya 46 sentimeter (lebih kur4ng 18 inci). Menurut Oddity Central, wanita yang dikenali sebagai An Ky itu dilap0rkan mempunyai saiz pinggang yang kecil berbanding wanita-wanita lain.

Wan1ta yang berusia 26 tahun itu mengatakan dia hanya makan sekali sehari dan dia juga konsisten dalam memakai korset hampir setiap hari untuk mengekalkan bentuk badannya itu. Percaya atau tak, beratnya hanyalah 37 kilogram!

Difahamkan, An Ky merupakan seorang wanita Vietnam yang kini tinggal di Amerika Syarikat dan bekerja sebagai penari sambilan. Badannya yang langsing itu telah mendapat perhatian daripada netizen setelah personaliti TV Vietnam iaitu Thuy Nga telah berkongsi video temu ramahnya dengan wanita itu awal tahun ini di saluran YouTube Thuý Nga Entertainment.

Thuy Nga kebetulan berjumpa dengan An Ky ketika dia ke sebuah kedai minuman tempat An Ky bekerja. Dalam video YouTube tersebut, An Ky menceritakan bahawa sebelum ini dia akan makan tiga kali sehari namun sekarang dia telah menghadkan pengambilan makanan hanya sekali sehari.

Sebelum ini juga, dia pernah mempunyai berat badan sebanyak lebih 50 kilogram ketika berumur 18 tahun. Dari segi pemakaian korset pula, dia hanya akan membukanya pada waktu malam.

Kalau ada yang tertanya-tanya macam mana wanita ini bertenaga kalau dia cuma makan sekali je sehari, rupa-rupanya An Ky akan pastikan dietnya mengandungi banyak buah-buahan, sayuran dan dada ayam untuk protein.

Tapi, kalau korang nak ikut cara diet dia ni, dapatkan dulu nasihat doktor sebab badan manusia ni berbeza-beza. Tapi min tak sanggup la makan sekali je sehari sebab min cepat lapar.

SUMBER:Keramatviral

PERHATIAN:KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HINAAN ATAUPUN CACIAN. PIHAK KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG RISIKO YANG TERJADI..
Jangan ketinggalan juga untuk mengikuti kisah-kisah menarik yang kami kongsikan di bawah.

JANGAN LUPA LIKE DAN SHARE>>>

FOLLOW KAMI DI PAGE….

About admin

Check Also

“Aku tahu budak stress, aku faham” – Fynn Jamal Terkilan Orang Ramai Berkerumun Di Air Terjun Lepas Dapat Kelonggaran

Baru-baru ini viral satu rakaman video menunjukkan satu rakaman orang ramai berkerumun di sebuah tempat …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!