(Video) Tular Suara Serak-serak Basah “Cover” Lagu Cinta, Melly Goeslaw Nak Jumpa Pemuda Dari Sarawak Ini

Menyanyi semula atau cover lagu2 yang sudah sedia ada sememangnya menjadi perhatian sejak sekian lama. Mal4h, ramai sebenarnya penyanyi-penyanyi baharu di negara ini yang memulakan kari3r nyanyian dengan menyanyikan lagu cover.

Kebiasaannya, nyanyian tersebvt akan dimuatnaik menerusi platform Youtube atau media sosial yang lain sehingga m3njadi tular.

Sama seperti yang dilakukan ol3h lelaki dari Sarawak ini, Bob Yunus yang menjadi tular setelah memuatnaik video nyany1annya di TikTok. Dengan menyanyikan semula lagu-lagu popular dari Malaysia d4n Indonesia, Bob dipuji ramai kerana mempunyai suara serak-serak basah yang sang4t sedap didengari, persis suara Cakra Khan.

Video nyanyiannya sentiasa m3ndapat jumlah tontonan dan perkongsian yang tinggi, termasuk video terbaru yang m3mperlihatkannya menyanyi lagu bertajuk Cinta.

Sehingga kini, video tersebut telah mendapat sebanyak 4.5 juta tontonan dan dibanjiri dengan komen-komen yang memuji suaranya.

Lebih menarik, video itu juga ternyata mendapat perhatian penyanyi asal lagu itu, Melly Goeslaw.

Menerusi kiriman Melly di Instagram miliknya semalam, dia mengatakan telah menerima banyak mesej atau DM dari peminat yang memberitahunya mengenai video Bob. Dia meluahkan kekagumannya dan memuji suara Bob.

Jika ada kesempatan, Melly juga menyatakan harapannya untuk berjumpa dengan Bob pada suatu hari nanti dan mencipta ‘sesuatu’ bersama-sama.

“Jujur saya semakin kagum dengan Allah SWT yang menciptakan suara begitu indah dan dititipkan melalui kamu.

“Besar sekali harapan saya untuk bertemu dengan manusia istimewa pilihanNya. Kamu sangat istimewa, dari sebegitu banyak manusia ciptaanNya, dia titipkan suara merdu itu kepada kamu

“Semoga kita boleh bertemu dan mencipta sesuatu bersama-sama,” katanya.

Kiriman Melly itu juga menjadi perhatian netizen di Indonesia termasuk selebriti dan penyanyi popular di negara itu, Cakra Khan.


SUMBER:Melly Goeslaw, Bob Yunus / Siakapkeli

PERHATIAN:KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HINAAN ATAUPUN CACIAN. PIHAK KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG RISIKO YANG TERJADI..
Jangan ketinggalan juga untuk mengikuti kisah-kisah menarik yang kami kongsikan di bawah.

JANGAN LUPA LIKE DAN SHARE>>>

FOLLOW KAMI DI PAGE….

About admin

Check Also

“Aku tahu budak stress, aku faham” – Fynn Jamal Terkilan Orang Ramai Berkerumun Di Air Terjun Lepas Dapat Kelonggaran

Baru-baru ini viral satu rakaman video menunjukkan satu rakaman orang ramai berkerumun di sebuah tempat …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!