“Depan Mulutnya M4n1s…” Dimaki Guna Kata-kata Biadap, Che Ta Kesal Dengan Diva AA -“Depan Mulutnya Manis…”

Siapa yang mengikuti media sosial pengacara terkenal, Azwan Ali atau Diva AA pasti tahu bagaimana kapsyen yang sering digunakan tiap kali mengulas isu sesuatu.

Walaupun ada yang mengangg4p perkara tersebut sebagai gurauan, namun ia dilihat agak keterlaluan keran4 menghina orang lain dengan perkataan lucah serta mengaibkan.

Tergamak tulis kata2 biad4p
Kali ini pelakon wanita terk3nal, Rozita Che Wan telah memuat naik luahannya yang berasa kes4l apabila dimaki dengan kata-kata biadap oleh rakannya sendiri susulan tvlar gambarnya berpakaian ‘vouge’ ketika mendapatkan suntikan v4ksin.

Padahal dah lama ken4l
Menurut selebriti itu, t4hun ini sahaja tiga kali mereka bertemu dan sempat bergambar serta berbor4k mesra bersama.

Mereka juga pernah beb3rapa kali shooting bersama dan hubungan mereka baik-baik sahaj4.

“betul la kata or4ng. Kalau di depan mulutnya manis. Balik belakang lain bicara!”
.
“Tapi tk sangka l4 kan , kadang2 orang yangg kita dah lama kenal, yang kita rasa kita tak d4k masalah dengan dia, yang kita rasa dia baik dengan kita rupanya kita k3na “baik2” dengan org mcm ni…” tulisnya.

Semoga diberi hidayah
Diakhir luahan pelakon yang mesra disapa Che Ta itu, dia sempat mendoakan agar pengacara berkenaan diberikan hidayah supaua tidak terus dianggap ‘sampah’ pada masa akan datang.

“Semoga manusia macam ni Allah bagi dia hidayah supaya dia tidak dianggap sampah .. Allahhuakhbar,” pesannya.

Dia teringin pakai macam Che Ta kot
Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet berasa tindakan yang dibuat Azwan Ali itu sangat keterlaluan dan merasakan gurauan seperti itu sangat tidak patut dilakukan lebih-lebih lagi dia juga seorang selebriti.

Warganet juga berharap agar Che Ta sabar dan tidak terikut-ikut sama dengan perangai pelik selebriti berkenaan dan berharap kata-kata keji dari mulut pengacara itu dibiarkan sahaja.

Kerja sakitkan hati orang saja

Selalu sangat cari pasal

Banyakan bersabar lah

Abaikan saja, dia nak perhatian je tu

SUMBER:Instagram Rozita Che WanI ohmymedia

PERHATIAN:KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HINAAN ATAUPUN CACIAN. PIHAK KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG RISIKO YANG TERJADI..
JANGAN KETINGGALAN JUGA UNTUK MENGIKUTI KISAH – KISAH MENARIK  YANG KAMI KONGSIKAN DI BAWAH.

JANGAN LUPA LIKE DAN SHARE>>>

FOLLOW KAMI DI PAGE….

About admin

Check Also

Lelaki ditangkap curi susu bayi RM294, netizen kasihan mahu tolong bayarkan

Di kala musim pandemik yang dilihat belum berkesudahan ini, orang ramai terutama g0longan kurang kemampuan …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!