Gambar Seorang Wanita M4ut ‘Tersangkut’ Pada Pagar Dawai Duri Ketika Melarikan Diri Akibat “Mencuri Telefon Bimbit”

Tindakan seorang wanita yg didakwa mencuri sebvah telefon bimbit melalui tingkap di salah sebuah rumah penduduk di Jal4n Kapten Sumarsono Gang Setia, Indonesia, sebelum melarikan diri memanj4t p4gar kawat duri mengundang padah apabila may4 tnya dijumpai ‘ters4ngkvt’.

Dijumpai oleh penduduk setemp4t

Menerusi laporan IndoZone, m4 yat wanita itu dijumpai oleh penduduk setempat berikutan l3her dan pakai4nnya yg tersangkut pada pagar kawat duri di sebuah rumah kosong. Difahamkan, w4nita tersebut ‘p4nik’ dan cuba melarikan diri setelah perbuatannya diketahvi oleh pemilik rumah.

Penemuan w4 yat wanita itu s3cara tidak langsung menyebabkan penduduk tempatan kecoh bagaimanapun,1d3ntiti wanita tersebut masih belum dapat dikenal past1.

Kawan semp4t lari

Ujar salah se0rang penduduk, dikenali sebagai Utari Aprilia, wanita tersebut didakwa mencvri telefon bimbit bersama rakannya pada malam Jumaat (13/8/2021) yang lalu. N4mun, t1ndakan mereka berj4ya dihidu oleh pemilik rumah sebelum cuba untuk mel4rikan diri. Bagaimanapun, rakannya ketika itu berjaya melarikan d1ri meninggalkan w4nita tersebut tersangkut pada kawat duri.

Difahamk4n, wan1ta tersebut men1nggal dun1a berikutan tidak mendapat sebarang pertol0ngan d4n cu4ca ketika itu hujan lebat sebelum m4 yatnya berjaya ditemui oleh penduduk tempatan pada Sabtu petang.

Sumber: IndoZone I Ohbulan

PERHATIAN:KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HINAAN ATAUPUN CACIAN. PIHAK KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG RISIKO YANG TERJADI..
JANGAN KETINGGALAN JUGA UNTUK MENGIKUTI KISAH – KISAH MENARIK  YANG DI KONGSIKAN DI BAWAH.

JANGAN LUPA LIKE DAN SHARE>>>

FOLLOW KAMI DI PAGE….

TERIMA KASIH

About admin

Check Also

Lelaki ditangkap curi susu bayi RM294, netizen kasihan mahu tolong bayarkan

Di kala musim pandemik yang dilihat belum berkesudahan ini, orang ramai terutama g0longan kurang kemampuan …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!