Seorang Wanita Ditinggalkan Suami Dan Dipulaukan Orang Kampung, Didakwa Melahirkan Anak ‘Syaitan’ ..

Seorang wanita dari Rwanda ditingg4lkan oleh suami dan keluarganya kerana mendakwa dia melahirkan anak ‘sya1tan’.

Menurut wanita yang dikenali seb4gai Bajeneza Liberata itu, dia ditinggalkan oleh suami dan keluarganya hany4 beberapa hari selepas melahirkan seorang bayi yang mempunyai keadaan fiz1kal yang ‘berlainan’ dengan bayi biasa. Ini kerana kepala anak mereka yg 4gak berbeza dengan bayi-bayi lain.

Suaminya tidak dapat mener1ma anak bongsu mereka yang dilahirkan dengan fizikal yang berbeza apab1la melihatnya di depan mata dan tidak mahu bertanggungjawab keatasny4. Si bapa malah menganggap anak kandungnya itu sebagai anak ‘syait4n’.

Lagi teruk apabila s1 bapa juga menyuruhnya untuk mengambiI nyawa bayi tersebvt.

Dia buk4n sahaja ditinggalkan suami dan keluarga tetapi juga dipulaukan orang orang2 kampung hingga ada yang menggelar anknya sebagai makhluk asing kerana mempvnyai kepala yang berbeza.



Wan1ta ini juga tidak tahu apa masalah sebenar yang berlaku terhadap anak bongsvnya itu. Sebelum ini anak-anak mereka yang lain semuanya lahir dalam keada4n normal dan tidak mempunyai masalah kesihatan.

Kis4h mengenai Bajeneza Liberata dan bayinya itu menjadi tular di media sosi4l dan rata2 warganet bersimpati dengan si ibu dan anaknya itu.

Anaknya perlu dibawa untvk mendapatkan perubatan dan rawatan di luar negara kerana pakar perubatan d1 Rwanda tidak dapat memastikan apa masalah dan keadaan sebenar an4knya 1tu.

Satu tabung telah d1gerakkan di platform ‘GoFundme’ bertujuan untuk membantu Bajeneza Liberata d4n anaknya agar anaknya boleh mendapatkan pemeriksaan dan rawatan perubatan d3ngan segera.

SUMBER:Nangtime

PERHATIAN:KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HINAAN ATAUPUN CACIAN. PIHAK KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG RISIKO YANG TERJADI..
JANGAN KETINGGALAN JUGA UNTUK MENGIKUTI KISAH – KISAH MENARIK  YANG DI KONGSIKAN DI BAWAH.

JANGAN LUPA LIKE DAN SHARE>>>

FOLLOW KAMI DI PAGE….

TERIMA KASIH

About admin

Check Also

“Aku tahu budak stress, aku faham” – Fynn Jamal Terkilan Orang Ramai Berkerumun Di Air Terjun Lepas Dapat Kelonggaran

Baru-baru ini viral satu rakaman video menunjukkan satu rakaman orang ramai berkerumun di sebuah tempat …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!