Tegar Penyanyi Viral Kinl Kembali Menynyl Di Jal4nan -“Tak apa, yang penting halal”

Setiap kali mendeng4r lagu ‘Aku Yang Dvlu Bukanlah Yang Sekarang’ pasti teringat akan peny4nyi cilik dari Ind0nesia yang mempuny4i bakat yang cukup besar dan popular d1 Malaysi4.

Namun begitu, Teg4r Septian k1ni sud4h pun bergelar seorang ayah apabila memilih untuk bern1kah muda k3tika b3rusia 19 tahun dan telah dikurniakan seorang anak lelak1.

Umum tahu yang dulv Tegar mervpakan p3nyanyi jalanan dan rezekinya mendapat tawaran merakamk4n lagu di stvdio sel3pas video dia menyanyi tular di media sosial.

Walau bagaimanapvn, seakan ad4 khabar kvrang enak dari negara jiran apabila penyanyi itu dip3rcayai kemb4li menjad1 penyanyi jalanan.

Dalam posting t3rbaru Tegar d1 media s0sialnya, dapat dilihat dia menyanyi sambil memetik g1tar di tepi j4lan. N4mun begitu, dia hanya menulis bahawa tidak kisah berk3adaan sepert1 itu as4lkan halal.

egar juga dilih4t seperti tid4k kisah d3ngan bernyanyi di jalanan seperti dahulu sedangk4n dia pernah meraih popvlariti sehingga ke Malaysia sebelum in1.

Wal4u bagaimanapun, di ruangan komen p4nyanyi tersebut, rata-rata warganet tervtamanya peminat dari negara Indonesia tetap memberikan semangat kepadanya dan m3ndoakan agar dia dapat memperol3h rezeki untuk keluarganya.

Sumber: Instagram Tegar Septian I Ohmymedia

PERHATIAN:KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HINAAN ATAUPUN CACIAN. PIHAK KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG RISIKO YANG TERJADI..
JANGAN KETINGGALAN JUGA UNTUK MENGIKUTI KISAH – KISAH MENARIK  YANG DI KONGSIKAN DI BAWAH.

JANGAN LUPA LIKE DAN SHARE>>>

FOLLOW KAMI DI PAGE….

TERIMA

About admin

Check Also

Cepatnya kau pergi..” – Rakan sebak, rider Foodpanda maut tak sempat elak kereta

Hampir saban minggu kita mendengar khabar duka mengenai penghantar makanan yang mencari rezeki t4npa mengira …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!