“Tak nak v4ksin jangan lembukan orang” – PU Syed Mohon PDRM Ziarah Suhaimi Saad

Seperti yang semua sedi4 maklum, peny4nyi nasyid, Suhaimi Saad sebelum ini pernah menyatakan pendiriannya untuk menolak v4ksin dan tidak percaya dengan perubatan moden.

Malah dia juga ada memuat naik posting di Instagram, menyokong tindakan 779 orang guru di Johor yang menolak menerima v4ksin di samping mengkritik netizen sebagai ‘lembu’.

Tindakannya itu mengundang kemarahan netizen walau bagaimanapun melalui beberapa lagi posting Instagram, Suhaimi menyifatkan netizen sebagai ‘koyak’ kerana tidak boleh menerima pendiriannya yang menolak v4ksin.

“Mohon PDRM ziarah beliau” – PU Syed

Tidak bersetuju dengan tindakan Suhaimi memanggil penerima v4ksin lembu, Pencetus Ummah (PU) Syed menerusi Instagramnya semalam meminta PDRM untuk menziarahi penyanyi nasyid tersebut.

Tambahnya lagi, dia juga meminta Suhaimi untuk mendapatkan raw4tan selanjutnya jika berasa ‘tidak sihat’ dan memohon suami kepada Ina Naim untuk berhenti memanggil penerima v4ksin sebagai lembu.

Mohon @pdrmsia_official ziarah beliau. Jauh sangat dah ni. Jika kurang sihat, dapatkan segera rawatan.

“Jika tak nak v4ksin jangan dilembukan orang yang menerima v4ksin. Hiduplah dalam dunia kamu yang penuh kesenian tu,” tulisnya.

Posting tersebut walau bagaimanapun tidak menerima sebarang komen kerana PU Syed telah menutup bahagian itu untuk mengelakkan sebarang perkara negatif dilontarkan netizen.

Yang penting korang kat luar sana stay safe dan terus mematuhi SOP ya!

Sumber : LobakMerah

About admin

Check Also

“Aku tahu budak stress, aku faham” – Fynn Jamal Terkilan Orang Ramai Berkerumun Di Air Terjun Lepas Dapat Kelonggaran

Baru-baru ini viral satu rakaman video menunjukkan satu rakaman orang ramai berkerumun di sebuah tempat …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!