“Dia nak gurau2 tu” – [VIDEO] Seram! Gadis Dakwa Terakam ‘Kelibat Putih’ Semasa Tengok Bunga Api

Kadang-kadang kej4dian misteri seperti penamp4kan kelibat atau susuk mkhluk halus ini boleh berlaku dekat mana sekalipun tanpa mengira tempat dan masa. Kalau dengar gangguan macam bunyi pun dah boleh buat kita seram, apatah lagi kalau ia tiba-tiba jelmakan diri depan kita.

Macam kisah yang terjadi kepada seorang gadis ini, apabila didakwa ada ‘benda’ melintas depannnya.

Tengah tengok bunga 4pi.. Tiba-tiba…

Situasi seram ini mula menjadi perhatian sejak beberapa hari lalu, sehingga viral sebab jadi perbualan ramai.

Dalam posting yang dikongsikan oleh @Bunga Roses ini, dia ketika itu sedang berada di luar rumahnya untuk melihat percikan bunga api yang dipasang di kawasan berhampiran.

Kemudian, dia mengeluarkan telefon dan terus merakam suasana tersebut. Namun selepas dah habis rakam, dia tengok balik rakaman dibuatnya itu.

Gadis tersebut terkejut, apabila tiba-tiba ada sesuatu seperti ‘kelibat putih’ yang melintasi kameranya sewaktu membuat rakaman.

Dia juga turut menambah, bahawa semasa rakaman dia tak ada melihat sebarang kelibat yang melintasinya ketika itu.

Ada juga komen yang mengatakan dia pernah kena hal yang sama.

Sejak perkara ini menjadi perdebatan ramai, video tersebut telah meraih lebih dari 134k views di TikTok.

“Makcik blik surau tu…”

Di ruangan komen, pelbagai reaksi ditunjukkan oleh netizen mengenai video tersebut. Ada juga yang berasa seram sebab pernah mengalami keadaan yang seakan sama, namun ada juga yang sempat bergurau sebab tak mahu melayankan rasa seram tu. Terhibur betul tengok komen korang ni.

Benda tu pun dah makin pandai buat cameo sekarang. Em…

Sumber : TikTok @asyuuuu_24 | LobakMerah

PERHATIAN:KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HINAAN ATAUPUN CACIAN. PIHAK KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG RISIKO YANG TERJADI..
JANGAN KETINGGALAN JUGA UNTUK MENGIKUTI KISAH – KISAH MENARIK YANG DI KONGSIKAN DI BAWAH.

JANGAN LUPA LIKE DAN SHARE>>>

FOLLOW KAMI DI PAGE

TERIMA KASIH

About admin

Check Also

“Aku tahu budak stress, aku faham” – Fynn Jamal Terkilan Orang Ramai Berkerumun Di Air Terjun Lepas Dapat Kelonggaran

Baru-baru ini viral satu rakaman video menunjukkan satu rakaman orang ramai berkerumun di sebuah tempat …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!