“Ya Allah, baiknya…” – [VIDEO] Wanita Menangis Dalam Tren, Tindakan Krew Ini Buat Ramai Tabik Respect!

Kematian itu satu kepastian dan kemestian tidak kira di mana seseorang berada atau dalam keadaan apa sekalipun. Setiap orang pasti akan merasa kem4tian dan merasa perpisahan dengan orang yang tersayang.

Sama dengan kisah kalini, dalam perkongsian @ichsan_oe, dia telah memuat naik video di akaun Tiktoknya di mana seorang wanita sedang mer4tapi pemergian anak lelakinya sambil dibantu oleh krew tren.

“Sedihnya…”

Dalam video tersebut, Ichsan yang merupakan salah seorang ketua krew tren di Indonesia bersama krew yang lain sedang meredakan kesedihan wanita yang baru kehilangan anak lelakinya itu.

Difahamkan wanita tersebut sudahpun menangis semasa masuk tren dan terus duduk di tempat duduk penumpang sambil menelefon seseorang. Selepas dapat tahu berita tersebut, mereka menghampiri wanita itu lalu menawarkan tempat duduk di ruangan krew kabin yang lebih privacy.

“Servis terbaik”

Mereka juga memberi perkhidmatan yang terbaik dengan menghid4ngkan air pada wanita tersebut dan memberikan tempat duduk lain pada penumpang yang akan duduk di sebelah wanita itu bagi menghormati situasi wanita tersebut. Servis tiptop!

Video yang berdur4si hampir seminit 1tu tel4h menarik lebih daripada lima juta tontonan di Tiktok. Menjengah di ruangan komen, rata-rata netizen yang menonton video tersebut memuji cara para krew tren melayan penumpang.

Ichsan juga mengucapkan takziah dan berharap wanita itu terus bersabar kerana dia tahu bagaimana rasa kehilangan orang yang tersayang juga.

Semoga urusan krew tren tersebut dipermudahkan dan dilindungi oleh-Nya, salut!

Sumber : TikTok @ichsan_oe | LobakMerah

PERHATIAN:KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HINAAN ATAUPUN CACIAN. PIHAK KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG RISIKO YANG TERJADI..
JANGAN KETINGGALAN JUGA UNTUK MENGIKUTI KISAH – KISAH MENARIK YANG DI KONGSIKAN DI BAWAH.

JANGAN LUPA LIKE DAN SHARE>>>

FOLLOW KAMI DI PAGE

TERIMA KASIH

About admin

Check Also

“Aku tahu budak stress, aku faham” – Fynn Jamal Terkilan Orang Ramai Berkerumun Di Air Terjun Lepas Dapat Kelonggaran

Baru-baru ini viral satu rakaman video menunjukkan satu rakaman orang ramai berkerumun di sebuah tempat …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!