Setahun Terpisah Dengan Ayah Kerja Askar, Anak Kecil Mengelak Sebab Tak Cam

Boleh dikatakan setiap pasangan yang berumah tangga ini, mahukan mereka untuk tinggal bersama dan kalau boleh jangan berjauhan. Perkara ini lebih berat untuk diterima, lagi-lagi pasangan yang baru saja berkahwin.

Namun dalam sesetengah keadaan, mereka terpaksa juga untuk berjauhan atas tuntutan kerja yang perlu diutamakan sehingga terpaksa meninggalkan isteri dan anak yang masih kecil.

Ayah kerja sebagai askar.. Setahun tak berjumpa 4nak kecil

Itulah pengorbanan yang terpaksa dilalui oleh sebuah pasangan ini, apabila si suami bertugas sebagai askar yang perlu meletakkan tugasnya menj4ga keamanan negara lebih dari segalanya.

Perkara itu dikongsikan oleh Puan Ayu Suhaila menerusi akaun TikToknya, di mana kelihatan ketika itu dia bersama anak yang masih kecil menjemput kepulangan suami di lapangan terbang.

Mungkin disebabkan berpisah sewaktu anaknya masih terlalu kecil, dia kelihatan mengelak dan berpaling ketika ditegur oleh ayahnya itu. Bukan itu saja, ketika hendak salam pun dia masih kelihatan ragu-ragu termasuk juga sewaktu hendak didukung oleh ayahnya itu. Comel je dia segan-segan tengok ayah dia.

“Dia xnak dengan baba dia,

“Hemm anak pon dah x kenal.. Bapak dia nak dukung, peluk cium xnk hemm.” kata Puan Ayu

Walau bagaimanapun selepas beberapa ketika, barulah si kecil itu nak didukung ayahnya w4laupun masih kelihatan seperti ragu-ragu.

Posting dikongsikan tersebut telah menarik perhatian ramai, dan sehingga kini ia telah memper0leh lebih dari 413k tontonan.

“Realiti seorang askar”

Di ruangan k0men, momen yang dikongsikan oleh Puan Ayu nyata telah menyentuh per4saan ramai warganet. R4mai juga yang menyifatkan bahawa itu lumrah, apabila bertugas sebagai barisan hadapan negara. Selain itu juga, ada juga yang berkongsi kisah seakan sama yang dilalui oleh keluarga ini.

“Realiti seorang askar”

Di ruangan komen, momen yang dikongsikan oleh Puan Ayu nyata telah menyentuh perasaan ramai warganet. Ramai juga yang menyifatkan bahawa itu lumrah, apabila bertugas sebagai barisan hadapan negara. Selain itu juga, ada juga yang berkongsi kisah seakan sama yang dilalui oleh keluarga ini.

Kesian dia dah lama tak jumpa ayah sampai tak cam muka dah. Tapi nak buat macam mana kan, atas tuntutan negara. Memang family yang hebat!

Begitulah realiti majoriti kehidupan askar yang keluar bekerja dalam tempoh yang lama.

Sumber : Tiktok | LobakMerah

PERHATIAN:KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HINAAN ATAUPUN CACIAN. PIHAK KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG RISIKO YANG TERJADI..
JANGAN KETINGGALAN JUGA UNTUK MENGIKUTI KISAH – KISAH MENARIK YANG DI KONGSIKAN DI BAWAH.

JANGAN LUPA LIKE DAN SHARE>>>

FOLLOW KAMI DI PAGE

TERIMA KASIH

About admin

Check Also

“Aku tahu budak stress, aku faham” – Fynn Jamal Terkilan Orang Ramai Berkerumun Di Air Terjun Lepas Dapat Kelonggaran

Baru-baru ini viral satu rakaman video menunjukkan satu rakaman orang ramai berkerumun di sebuah tempat …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!