(Video) Ser4m, Lelaki Gelabah Terus Patah Balik Lepas Nampak ‘Sosok Misteri’ Berdiri Tepi Jalan Gelap

Bayangkan anda sedang menunggang motosikal pada waktu malam, tiba-tiba ternampak satu kelibat berdiri kaku di tepi jalan gelap. Pasti terkejut, bukan? Silap hari bulan, boleh terb4bas motosikal dibuatnya.

Itulah yang dialami seorang lelaki dipercayai di Indonesia apabila terlihat kelibat misteri di tepi jalan. Dalam vide0 dikongsikan sebuah laman Instagram, lelaki tersebut dipercayai sedang menunggang motosikal sebelum ternampak s0sok sesuatu yang tidak dipastikan berdiri beberapa meter di hadapan.

Perasaan Cemas dan Takut 

Cem4s dan takut, lelaki itu kemudiannya segera memusingkan motosikal dinaiki bagi menjauhi kelibat berkenaan.

Tidak dapat dipastikan adakah kelibat itu adalah seorang manusia biasa atau sebaliknya. Walaupun bagaimanapun, rakaman tersebut telah mencetuskan rasa ser4m dalam diri seseorang apabila melalui situasi tersebut.

Bagaimana pula dengan k0rang? Cuba k0rang check apa sebenarnya kelibat misteri yang muncul tersebut?

Walaubagaimanapun, sosok yang dijumpainya itu masih belum tahu kebenarannya sama ada ia benar atau pun tidak. Namun jikalau dah gelap macam tu semestinya makhluk halus yang sengaja ingin menegur lelaki tersebut.

Seram, ini kalau kena kat min pun min pusing balik kenderaan, kalau tak pun min redah je pastu lari.
Kalau korang, korasa macam mana ?

Sumber: Misteri Dua Dunia | OhMyMedia

PERHATIAN:KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HINAAN ATAUPUN CACIAN. PIHAK KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG RISIKO YANG TERJADI..
JANGAN KETINGGALAN JUGA UNTUK MENGIKUTI KISAH – KISAH MENARIK YANG DI KONGSIKAN DI BAWAH.

JANGAN LUPA LIKE DAN SHARE>>>

FOLLOW KAMI DI PAGE

TERIMA KASIH

About admin

Check Also

Lelaki ditangkap curi susu bayi RM294, netizen kasihan mahu tolong bayarkan

Di kala musim pandemik yang dilihat belum berkesudahan ini, orang ramai terutama g0longan kurang kemampuan …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!