[VIDEO] Abang L0ri Tengah Rehat, S0s0k Rambut Panjang ‘Kacau’ Dekat Tingkap Seramnya

Kalau masa kecik2 dulu, mesti ibu bapa ataupun ahli keluarga lain ada share cerita seram sebab nak takutkan kita kan? Pun begitu, kita mesti juga percaya yang kewujudan m4khluk h4lus ni tapi kita janganlah mudah rasa t4kut.

Namun dalam banyak2 cerita ser4m, kisah daripada g0l0ngan pemandu l0ri ni dikatakan banyak menghadapai situasi ser4m sewaktu mereka bekerja. Tambahan pula, mereka ni akan bekerja pada waktu malam jadinya lebih banyaklah benda ser4m ni terjadi.

Tengah rehat ada rambut dekat tingkap

Sejak beberapa hari lepas, tular sebuah video oleh seorang pemandu l0ri di mana dia melalui situasi menyer4mkan di depan matanya sendiri.

Menerusi posting dimuat naik oleh @abeayie30 ini, dia yang bekerja sebagai pemandu lori ketika itu sedang berehat santai di dalam lorinya.

Sewaktu dia tengah berehat pada malam tersebut, tiba2 dia perasan seperti ada satu sosok rambut panjang berada hampir di tingkap lorinya itu. Namun apa yang hebatnya, dia tak kelihatan takut malah Ayie terus merakam s0s0k tersebut dengan lebih dekat.

Sosok berambut panjang itu berada betul2 di tingkap l0rinya, tapi Ayie tak mengendahkannya langsung. Menurut dia lagi, kelibat itu terus menghilangkan diri setelah beberapa ketika kemudian.

Perkongsian Ayie itu telah menjadi bualan ramai, dan sehingga kini video tersebut meraih lebih dari 𝟭.𝟭 𝗷𝘂𝘁𝗮 𝘃𝗶𝗲𝘄𝘀 di 𝗧𝗶𝗸𝗧𝗼𝗸.

“Aku igtkan tingkap dia kotor”

Di ruangan ko0men, perkara itu nyata membuatkan rata2 net1zen berasa ser4m sejuk. Ada yang pada mulanya tak perasan dengan kewujudan m4khluk itu, di samping ada juga yang sempat bergurau tentang video tu.

Ber4ni eh abang ni. Kalau min tu, takda dah rakam aut0 start enjin terus blah huhu..

Sumber: Lobak Merah

About admin

Check Also

6 Tanda-Tanda Menjelang Sak4ratul M4ut dalam Islam- Moga Jadi Ped0man Buat Kita Semua

Merasakan tanda sakar4tul m4ut adalah sebuah berk4h Manusia sebagai makluk ciptaan 𝘈𝘭𝘭𝘢𝘩 𝘚𝘞𝘛 sejatinya menjalani …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!