(Seram) Meremang, Penghuni Baru Temui Patung Dengan ‘Surat Misteri’ Tentang Pemilik Asal Rumah Itu…….

Seorang guru sekolah di 𝘜𝘯𝘪𝘵𝘦𝘥 𝘒𝘪𝘯𝘨𝘥𝘰𝘮 telah menemukan satu penemuan yang m1steri setelah dia memperoleh rumah barunya.

Pada mulanya, 𝘑𝘰𝘯𝘢𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘓𝘦𝘸𝘪𝘴 yang berusia 32 tahun ini terlihat terdapat satu w4yar keluar dari dinding yang pemilik sebelum ini meletakkan peti ais di situ.

Oleh kerana dia tidak dapat mengenal pasti wayar itu, dia memecahkan dinding yang diperbuat daripada 𝘱𝘢𝘱𝘢𝘯 𝘦𝘵𝘦𝘳𝘯𝘪𝘵 (𝘱𝘭𝘢𝘴𝘵𝘦𝘳𝘣𝘰𝘢𝘳𝘥) yang terletak di bawah tangga.

Menurut 𝘔𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳𝘴𝘩𝘪𝘱, dia telah menemukan satu anak p4tung kain yang sedang duduk di ruangan itu setelah dia memecahkan dinding itu.

Perkara lebih menyer4mkan apabila di pangkuan patung itu terdapat nota yang mengatakan bahawa nama anak patung itu adalah “𝘌𝘮𝘪𝘭𝘺” dan pemilik asalnya tinggal di rumah itu pada tahun 1961.

Nota itu juga mengatakan bahawa patung itu tidak menyukai pemiliknya, “𝘮𝘢𝘬𝘢 𝘮𝘦𝘳𝘦𝘬𝘢 𝘩𝘢𝘳𝘶𝘴 𝘱𝘦𝘳𝘨𝘪“. Nota itu ditulis dengan pensil pada sehelai kertas f00lscap.

Berikut merupakan catatan penuh nota itu:

“Pembaca yang dihormati / pemilik rumah baru, terima kasih kerana membebaskan saya! Nama saya Emily. Pemilik asal saya tinggal di rumah ini pada tahun 1961. Saya tidak suka mereka sehingga mereka harus pergi. Yang mereka lakukan hanyalah menyanyi dan bergembira. Itu sangat menyakitkan. Menikam adalah pilihan kematian saya untuk mereka jadi saya harap anda mempunyai pisau. Semoga anda tidur lena.”

Rakan Lewis menyuruhnya untuk berpindah dari rumah itu. Namun, Lewis yakin bahawa penemuan yang menyer4mkan ini hanyalah sebuah gurauan.

Lewis juga menjelaskan bahawa ejen harta tanah rumah itu memberitahunya bahawa dapur itu baru dibuat sekitar 4 atau 5 tahun yang lalu. Tambahan pula, dia mengesyaki bahawa nota itu telah ditinggalkan di ruang itu kerana kertas itu tidak kelihatan terlalu lama.

Ternyata tekaan Lewis adalah betul setelah pemilik rumah menjelaskan bahawa dialah yang meninggalkan anak patung dan nota itu di belakang dinding.

Wanita itu memberitahu semasa mereka membaiki ruangan dapur mereka pada tahun 2015, dia merasakan ia “idea yang sangat lucu” setelah beberapa gelas w4in yang diminum.

Salah seorang dari mereka menulis nota itu dan memasukkannya ke dinding. Kemudian, setelah mereka pindah, mereka lupa mengenai nota itu.

Wanita itu menambah bahawa mereka tidak mempunyai niat j4hat. Dia juga menambah bahawa keluarga sebelum ini telah tinggal di sana selama 25 tahun dan mereka tidak alami sebarang peristiwa men4kutkan kecuali kenangan gembira di sana.

Dia juga menjelaskan bahawa rumah itu dibina pada tahun 1964 dan satu-satunya perkara yang m4ti di rumah tersebut ialah hamster dan beberapa ekor ikan.

Sumber: Siakap Keli, Mothership

About admin

Check Also

6 Tanda-Tanda Menjelang Sak4ratul M4ut dalam Islam- Moga Jadi Ped0man Buat Kita Semua

Merasakan tanda sakar4tul m4ut adalah sebuah berk4h Manusia sebagai makluk ciptaan 𝘈𝘭𝘭𝘢𝘩 𝘚𝘞𝘛 sejatinya menjalani …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!