[Video] Lelaki Terserempak ‘Kelibat Mister1’ Siap Tunduk Kepala Pulak Tu.

Tak semua suka memandu waktu malam, tapi bagi setengah orang yang jenis tak ada m4salah kalau memandu pada waktu malam memang dah jadi kebiasaan untuk mereka. Disebabkan tak perlu menempuh perjalanan dalam cuaca p4nas, serta bilangan kenderaan juga tak sebanyak seperti waktu siang.

Walau bagaimanapun, ada juga yang berpengalaman kurang bernasib baik dan terserempak dengan benda2 ‘𝘮𝘪𝘴𝘵𝘪𝘬’ apabila memandu di sesuatu jalan pada waktu malam.

Terserempak ‘kelibat m1steri’ dalam jalan gelap.

Baru2 ini, seorang pengguna 𝘍𝘢𝘤𝘦𝘣𝘰𝘰𝘬 dikenali sebagai Kay On, telah berkongsi pengalaman ser4mnya sewaktu dia melalui seb4tang jalan.

Menurutnya ketika itu dia dalam perjalanan pulang daripada memancing dan dia melalui sebuah jalan yang sangat gel4p. Pada mulanya, tak ada sebarang perkara pelik yang terjadi atau kelihatan menerusi rak4man video dibuat Kay. Namun lepas beberapa ketika, dia terserempak dengan ‘𝘬𝘦𝘭𝘪𝘣𝘢𝘵 𝘮𝘪𝘴𝘵𝘦𝘳𝘪’yang seakan sedang tunduk kep4la di  tepi jalan.

Selepas nampak kelibat itu, dia berniat untuk 𝘶-𝘵𝘶𝘳𝘯 balik dan tengok benda tu sekali lagi. Tapi membatalkan h4sratnya setelah sedar bahawa minyak keretanya dah nak habis.

Tambahnya lagi, sepanjang perjalanan itu memang tiada kenderaan lain di samping jalan juga amat gel4p sebab tiada lampu jalan.

Tayar kereta pancit

Tak cukup dengan itu, Kay turut memberitahu bahawa tayar keretanya pancit selepas berselisih dengan kelib4t tersebut hinggakan dia terpaksa berhenti dan tukar dengan tayar sp4re dan teruskan perjalanan untuk pulang.

“xkanlah orang duduk tengah2 gelap cmtu”

Di ruangan k0men, perkongsian oleh Kay itu menjadi perdeb4tan oleh n3tizen yang melihat video tersebut. Bukan saja Kay, malah ramai juga warg4net yang pelik dan tertanya-tanya macam mana sekiranya ‘𝘣𝘦𝘯𝘥𝘢’ itu orang boleh berada dalam kawasan gel4p macam tu.

Selain itu juga, banyak lagi anggapan dan te0ri yang diberi oleh orang ramai mengenai ent1ti tersebut.

Korang rasa apa? Tu orang, atau ‘bend4’? Fikirkan. Min gerak dulu okay pape r0jer.

Sumber: Lobak Merah

About admin

Check Also

6 Tanda-Tanda Menjelang Sak4ratul M4ut dalam Islam- Moga Jadi Ped0man Buat Kita Semua

Merasakan tanda sakar4tul m4ut adalah sebuah berk4h Manusia sebagai makluk ciptaan 𝘈𝘭𝘭𝘢𝘩 𝘚𝘞𝘛 sejatinya menjalani …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!