Seram! Gadis Dakwa Terakam ‘Kelibat Putih’ Semasa Tengok Bunga Api.

Kadang-2 kejadian misteri seperti penampakan kelibat atau susuk makhluk halus ini boleh berlaku dekat mana sekalipun tanpa mengira tempat dan masa. Kalau dengar ganggu4n macam bunyi pun dah boleh buat kita seram, apatah lagi kalau ia tiba-2 jelmakan diri depan kita.

Macam kisah yang terjadi kepada se0rang perempuan ini, apab!la didakwa ada ‘benda’ melintas depannnya.

Tengah tengok bunga api.. Tiba-tiba…

Situasi seram ini mula menjadi perhatian sejak beberapa hari lalu, sehingga viral sebab jadi perbualan ramai.

Dalam posting yang dikongsikan oleh @Bunga Roses ini, dia ketika itu sedang berada di luar rumahnya untuk melihat percikan bunga api yang dipasang di kawasan berhampiran.

Kemudian, dia mengeluarkan telef0n dan terus merakam suasana tersebut. Namun selepas dah habis rakam, dia tengok balik rakaman dibuatnya itu.

Gadis tersebut terkejut, apabila tiba2 ada sesuatu seperti ‘kelibat putih’ yang melintasi kameranya sewaktu membuat rakaman.

Dia juga turut menambah, bah4wa semasa rakaman dia tak ada melihat seb4rang kelibat yang melintasinya ketika itu.

Sejak perkara ini menjadi perdebatan ramai, video tersebut telah meraih lebih dari 134k views di TikTok.

“Makcik blik surau tu…”

Di ruangan komen, pelbagai reaksi ditunjukkan oleh netizen mengenai video tersebut. Ada juga yang berasa seram sebab pernah mengalami keadaan yang seakan sama, namun ada juga yang sempat bergurau sebab tak mahu melayankan rasa seram tu. Terhibur betul tengok komen korang ni.

Benda tu pun dah makin pandai buat cameo sekarang. Em…

Sumber : lobakmerah.com

About admin

Check Also

[VIDEO] Kaw4n B4ikku Kini Menjadi Ibu Tiriku…

Jod0h memang tidak mengenal usia. Itu lah perump4maan yang dapat digamb4rkan untuk pasangan ini. Memang …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!