‘Takut Kant0i Suka Hisap Susu B0t0l’ Gadis Sampai Sanggup Datang Rumah Kawan

Sudah berusia 20 tahun pun masih lagi minum air menggunakan botol susu. Seorang gadis di 𝘐𝘯𝘥𝘰𝘯𝘦𝘴𝘪𝘢 baru-baru ini menjadi bualan orang ramai disebabkan oleh tabi4tnya yang dianggap pelik bagi gadis seusianya.

Perkara itu dikongsikan melalui aplikasi 𝘛𝘪𝘬𝘛𝘰𝘬 oleh rakan kepada gadis tersebut yang memberitahu bahawa gadis itu masih lagi minum air menggunakan botol susu seperti seorang bayi malah dia sanggup ke rumahnya untuk menggunakan botol susu tanpa pengetahuan keluarganya.

Hal ini kerana dia pasti akan dim4rahi oleh keluarganya sekiranya masih lagi minum menggunakan botol susu kerana tidak melambangkan dirinya yang sudah dewasa. Bahkan, gadis itu sehingga boleh tertidur ketika melakukan tabi4tnya itu.

Menurut Kosm0, video yang dikongsikan itu telahpun tular dan memperolehi pelbagai komen dari pengguna 𝘛𝘪𝘬𝘛𝘰𝘬 yang lain. Kebanyakan dari mereka berkata bahawa perkara tersebut normal untuk sesetengah orang tetapi untuk sampai bawa ke tidur, amatlah jarang dilakukan oleh penggem4r botol susu.

Terdapat satu komen yang diberikan oleh n3tizen yang menarik perhatian yang mana dia bersel0roh bahawa kemungkinan dia akan berebut botol susu dengan anaknya sekiranya tabiatnya itu berterusan sehingga mempunyai keluarga kelak.

“Kalau sudah mempunyai anak, pasti dia akan berebut botol susu dengan anaknya,” – Netizen

Sehingga kini dilap0rkan bahawa tabiat gadis itu belum lagi diketahui oleh ahli keluarganya dan masih mengharap semoga mereka tidak akan tahu tentang kejadi4n itu kerana sekiranya ‘terkant0i’ dia perlu mengambil masa yang agak lama untuk tidak terjebak lagi melakukan tabiatnya itu.

Unik betul tabiat yang memang dari kecil lagi bawa sampai ke dewasa. Kalau min, min suka bau karpet. Sama level tak?

Sumber: LOBAKMERAH

About admin

Check Also

[VIDEO] Kaw4n B4ikku Kini Menjadi Ibu Tirikuโ€ฆ

Jod0h memang tidak mengenal usia. Itu lah perump4maan yang dapat digamb4rkan untuk pasangan ini. Memang …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!