(Video) Oyen Termenung Sedih Dipujuk Pemiliknya, “Putus cinta lah tu. Sedih benor.”

Di medi4 sosi4l, kebanyakan yang dikongsikan tentang si oyen tentunya lebih banyak tentang ken4kalan mereka ini. Tetapi berbeza pula dengan seek0r kucing berwarna oren ini yang dilihat begitu sedih melayan per4saan sehingga terpaksa dipujuk oleh pemiliknya sendiri.

Gelagat oyen yang termenung ini turut sama mencuit hati n3tizen apabila sangat jarang untuk melihat oyen berkelaku4n seperti ini. Biasanya oyen yang dikongsikan sering kali mencetuskan mas4lah atau melakukan perkara-perkara di luar jangkaan ramai.

Di dalam vide0 yang dikongsikan ini, seekor kucing berwarna oren dilihat sedang terbaring sambil termenung seolah-olah sedang memikirkan sesuatu. Malah kucing itu juga turut tidak menghiraukan pemiliknya yang prih4tin bertanya tentang keadaannya itu.

Pemiliknya kemudian bersel0roh bertanyakan pada si oyen sekiranya dia mempunyai mas4lah. Lelaki itu kemudian cuba memberi semangat kepada kucing itu yang kononnya telah g4gal dalam peperiksaan kucing yang diambilnya sebelum ini.

Pada penghujung video, lelaki itu sempat mengusap kepala kucing itu dan memintanya untuk menguatkan semangatnya. Melihatkan pada reaksi pasrah dari si oyen, netizen turut sama terkedu dan tertanya-tanya apa sebenarnya yang berlaku pada kucing itu.

Meninjau di ruangan k0men, gelagat oyen yang termenung itu turut membuatkan n3tizen terhibur melihatnya. Malah ada juga yang berseloroh mungkin juga kucing itu sedang berada dalam kesedihan gara-gara putvs cinta bersama kucing lain.

“Comelnya oyen macam ni…”

“Jarang lah oyen pasrah gini.”

“Putus cinta lah tu. Sedih benor.”

“Oyen tengah fikir nak cari duit nak makan mahal.”

Sumber: HCL

About admin

Check Also

[VIDEO] Kaw4n B4ikku Kini Menjadi Ibu Tiriku…

Jod0h memang tidak mengenal usia. Itu lah perump4maan yang dapat digamb4rkan untuk pasangan ini. Memang …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!