Geng Basikal ‘Acah’ S4mseng Did4kwa Pukul Warga Emas Sebab Tegur Salah Jalan?

Seorang lelaki w4rga emas dipercayai dipukvl sehingga ceder4 oleh sekumpulan geng basikal selepas menegvr mereka menungg4ng basikal di jalan raya. Kej4dian berkenaan dikatakan berl4ku di Kampung Melayu Subang, Selangor.

Dipukul akib4t menegur geng basikal

Menerusi perkongsian seorang lelaki dikenali sebagai Aizal Wariner di Faceb0ok, lelaki berkenaan mended4hkan bahawa ayahnya telah dipvkul sehingga mengakib4tkan ceder4 pada muka dan anggota badan gara2 terdapat sekvmpulan geng basikal yang tidak berpu4s hati dengan tegur4n tersebut.

Geng geng basikal b*ngs*t. Lu orang memang lebih lah. Kau pukvl b4pak aku sampai macam ni, sampai luny4i orang tu4 ni. Korang tinggal dia je eh.

Difahamkan, berlakunya pertengk4ran kecil kerana geng basikal berkenaan dikatakan salah jalan sebelum mereka bertind4k memvkul warg4 emas terbabit. Ujarnya lagi, teguran berkenaan bukan ‘tiket’ untuk mereka sesuka hati memukvl ayahnya.

Kau bawak basikal macam mana s*t*n. Lu salah jalan lepas tu jerit m4ki suruh bapak aku ke tepi. Bapak aku teguvr cara bawak lu, lu orang tak menyabar tak ada borak apa-apa terus bagi bapak aku luny4i eh.

Eh tak apa tak dapat apa. Korang sal4h pukul orang tua ni, memang ada berlaku pertengk4ran tapi lu nak bertengk4r sampai keluar anak tekak aku tak kisah tapi tu bukan lesen untuk kau tolak remb4t bapak aku, tu orang tua s**l.

Ditinggalkan di tepi jalan

Dalam pada itu, Aizal mend4kwa bahawa ayahnya ditinggalkan di tepi jalan dengan ke4daan terbaring. Walau bagaimanapun, lelaki berkenaan meminta jasa baik daripada orang ramai yang menjadi s4ksi kejadian berkenaan agar menghubunginya untuk tind4kan selanjutnya.

Dah terbaring mer4ngkak berkicap bapak aku tepi jalan lu tinggal macam tu je ingat dia b*n*t*ng ke. Makin jij1k pula aku dengan geng basikal ni. Aku dapat korang yang buat macam ni, makan tak habis bro. Lu rilek, Subang ni tak besar kejap je ni.

Siapa yang ada nampak kej4dian tolong bagitau aku ya. Kej4dian berlakv kat sekitar Kampung Melayu Subang depan sikit selepas lampu isyarat simpang masuk Seri Cahaya.

Sumber: OHBULAN!, Aizal Wariner

About admin

Check Also

[VIDEO] Petugas Kesihatan Rakam Imej P0c0ng, Berdiri Tegak Di Tengah Jalan

Boleh dikatakan selalu juga kita dengar pengalaman daripada mereka yang bertugas di hospital atau badan …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!