Siap Ada ‘Pasir’, Bakeri Ini Hasilkan Brownies Berbentvk N4jis Kucing Sempena Hall0ween

Selain rasa dan harga yang berp4tutan, antara benda yang paling penting sebelum kita membeli sesuatu makanan seperti kek dan biskut adalah bentuknya. Kalau kita reqvest kek bentuk kereta tapi yang datang kek kereta yang kemek atau tak cukup tayar, memang rasa nak m4rah sebab harga sebiji kek bukan mur4h.

Namun, sebuah bakeri terkenal di 𝘚𝘪𝘯𝘨𝘢𝘱𝘶𝘳𝘢 ini pula telah menghasilkan brownies berbentuk un1k yang menyerup4i n4jis kucing, lap0r 𝘜𝘕𝘐𝘓𝘈𝘋.

Difahamkan, brownies dengan bentuk tersebut telah dihasilkan oleh bakeri 𝘕𝘢𝘴𝘵𝘺 𝘊𝘰𝘰𝘬𝘪𝘦 bersempen4 Hall0ween dan kedai itu dikatakan menju4l biskut yang tersedap di seluruh 𝘚𝘪𝘯𝘨𝘢𝘱𝘶𝘳𝘢.

Dalam gambar yang dikongsikan oleh nastycookie itu, dapat dilihat yang brownies yang dijual dengan harga lima SGD (RM15) itu diletakkan bersama biskut yang dih4ncurkan agar biskut itu kelihatan sama seperti p4sir kucing.

Walau bagaimanapun, brownies itu juga telah mencetuskan pelbagai re4ksi daripada netiz3n. Ada yang teruj4 nak cuba makanan tu walaupun bentuknya lain daripada lain, mungkin sebab mereka tahu yang menu di bakeri tu memang sedap.

Tidak kurang juga yang pelik dan rasa benda tu macam tak sesuai dijadikan makan. Ada juga netiz3n yang kata dorang nak beli brownies tu untuk buat pr4nk kat kawan-kawan.

So, apa pulak pendapat k0rang? Kalau ada kat 𝘔𝘢𝘭𝘢𝘺𝘴𝘪𝘢, korang nak beli atau cuba tak brownies ni?

Sumber: LOBAKMERAH

About admin

Check Also

Kakitangan 4wam enggan div4ksin berdepan sekatan kenaikan gaji dan pangkat

KUALA LUMPUR – Kerajaan belum mengambil tind4kan disiplin terhadap kakitangan awam yang engg4n atau belum …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!