‘Dia Tinggalkan Nama Burvk’ – Nur Mustika Akui Tertek4n, Jel4skan Tiada Kena Mengena Dengan Sajat Lagi

Selepas Sajat dikatakan berada di 𝘛𝘩𝘢𝘪𝘭𝘢𝘯𝘥, nama Sajat sekali lagi menarik perhatian netiz3n apabila dia dikatakan sudah menetap di 𝘈𝘶𝘴𝘵𝘳𝘢𝘭𝘪𝘢. Terpalit dengan k0ntroversi yang melib4tkan abangnya, Nur Mustika menerusi satu perk0ngsian di 𝘐𝘯𝘴𝘵𝘢𝘨𝘳𝘢𝘮 meluahkan rasa kurang selesa dengan tind4kan Sajat.

Terdapat netiz3n yang masih ‘ser4ngnya’

Menerusi p0sting yang dimuat naik oleh Mustika di 𝘐𝘯𝘴𝘵𝘢𝘨𝘳𝘢𝘮, dia meluahkan rasa kecew4 kerana terdapat sesetengah netiz3n yang masih ‘menyer4ngnya’ dan menjadikann tempat untuk melepaskan ger4m kepada abangnya.

Ujarnya lagi, dia sudah tidak ada kena mengena lagi dengan perbu4tan Sajat kerana abangnya dikatakan sudah tidak pedvli sesiapa lagi.

Aku tak ada kena mengena dengan perbu4tan Sajat. Dia tak peduli sesiapa, buat apa aku nak peduli setiap tind4kan dia. Tapi dugaan bukan kecil bila aku perempuan tanggung perbvatan dia selama ini.

Tinggalkan nama buruk kepada dirinya

Dalam pada itu, adik kepada Sajat ini mengatakan bahawa Sajat telah meninggalkan nama bvruk kepada dirinya sehingga reput4si dan anak-anaknya terganggu. Sajat juga dikatakan tidak pernah meminta maaf di atas tindak4nnya yang keterl4luan itu malah menghin4 dirinya.

Dia tinggalkan nama bvruk dan tanpa diberi pilihan aku kena tanggung? Anak, reputasi busvk dan dia tak pernah nak minta maaf pada aku.

Malah menghin4 aku sebab aku terangkan kat medi4 hari tu walaupun dia tahu aku tak bvrukkan dia langsung.

Walau bagaimanapun, Mustika dilihat seperti sudah penat dengan pihak medi4 yang menggunakan gambarnya untuk mengulas mengenai isv abangnya itu dan turut meluahkan perasaan seorang ibu yang perlu memikirkan perasaan anak-anaknya.

Banyak pengalaman dari kes Sajat ni. Medi4 pusing semua benda janji dapat st0ry demi k0nten. Apa jadi hidup seseorang tu pun diaorang tak pedvli.

Aku ni seorang ibu ada anak kandung. Kesan2 neg4tif boleh timpa anak aku pula. Macam mana dia nak sekolah? Kuat kah dia bila orang cakap, layan atau p3rli dia atas perbu4tan pakcik dia? Semoga 𝘈𝘭𝘭𝘢𝘩 sentiasa kuatkan hati ini dalam setiap dug4an diberiNya.

Sumber: OHBULAN!

About admin

Check Also

Kakitangan 4wam enggan div4ksin berdepan sekatan kenaikan gaji dan pangkat

KUALA LUMPUR – Kerajaan belum mengambil tind4kan disiplin terhadap kakitangan awam yang engg4n atau belum …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!