Rangka May4t Ini Dipenuhi Dengan Barang Kem4s Serta Kond0m Emas

Kalau dulu waktu zaman-zaman tOk nenek kita selalu kata,

Al4h!! kau kerja kuat-kuat pun bukannya duit dan harta tu boleh bawa kem4ti.

M4yat jika ditanam beserta emas sudah pastilah ketika di dunia dia merupakan seorang yang hart4wan.

M4yat ini m4ti bersama k0ndom Emas dan banyak koleksi emas yang terdapat pada tubuh m4yat ini. M4yat yang disemadi ini adalah datangnya dari 𝘉𝘶𝘥𝘢𝘺𝘢 𝘝𝘢𝘳𝘯𝘢 yang wujud di 𝘉𝘶𝘭𝘨𝘢𝘳𝘪𝘢 sekitar 4400 SM – 4100 SM

Mereka mengubvrkan raky4t mereka, atau sekurang-kurangnya sebahagian daripada mereka dengan sekumpulan keseluruhan emas.

Daripada catatan sej4rah, k0ndom telah digunakan sejak beberapa ratus tahun lalu. Sekitar tahun 1000 sebelum M4sihi, orang Mesir kun0 menggunakan linen sebagai sarung kem4luan untuk mencegah diri mereka dari peny4kit.

Ada je aku pernah dengar yang orang kat barat tu sudah siap-siap tempah ker4nda emas untuk dia m4ti nanti.

Harus ke…dah sah-sah tu k4fir, tak guna nak buat benda tu bagai, m4ti tetap dihukum nanti.

Sumber: HCL

About admin

Check Also

Kakitangan 4wam enggan div4ksin berdepan sekatan kenaikan gaji dan pangkat

KUALA LUMPUR – Kerajaan belum mengambil tind4kan disiplin terhadap kakitangan awam yang engg4n atau belum …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!