‘Salute’ Tengok Cara Pr0 Abang B0mba Tangkap ‘Cobra’ Depan Muka

Sekarang ni cuaca tengah tak menentv, kadang-kadang hujan dan kadang-kadang panas seharian. Biasanya risik0 ular masuk ini sangat tinggi, terutamanya mereka yang berkediaman atas tanah, kita dapat sendiri lihat, banyak k3s vide0 ular masuk rumah dan cel4h kereta.

Kurang pasti vide0 ini baru atau lama, tetapi kini ia sedang menjadi tumpuan netiz3n di 𝘛𝘸𝘪𝘵𝘵𝘦𝘳 yang menunujukkan angg0ta b0mba sedang men4ngkap ular yang dipercayai jenis tedung selar di atas almari.

Aku pulak yang tak lepas nak bernafas tengok b0mba tangkap – Netiz3n

Dalam vide0 yang berdurasi 1 minit 5 saat itu, dilihat ular itu berada di atas almari, angg0ta b0mba tersebut cuba cuit ‘badan’ ular tersebut beberapa kali sebelum tangk4p kepala ular tersebut.

Ramai netiz3n ngeri melihat keadaan ular tersebut, lebih-lebih lagi melihat panjang ular ketika angg0ta b0mba itu bawa turun repitili4 tersebut.

Sudah semestinya ramai juga yang memuji cara pr0 angg0ta bomba tersebut menanggap ular itu dengan mudah.

Dalam masa yang sama, ada antara 2,500 netiz3n yang retweet dan 67 k0men vide0 ini, tertanya dan rasa seri4u melihat ular tersebut boleh sampai ke atas almari. Kalau diperh4tikan pun, almari dia tu agak tinggi, tapi tengok saiz ular tu pun, hurmmm.

Min pun rasa seri4u bila tengok vide0 ni, apapun s4lute dengan abang-abang b0mba ni.

Sumber: LobakMerah

About admin

Check Also

Kakitangan 4wam enggan div4ksin berdepan sekatan kenaikan gaji dan pangkat

KUALA LUMPUR – Kerajaan belum mengambil tind4kan disiplin terhadap kakitangan awam yang engg4n atau belum …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!