Jangan Pasang Ayat-Ayat Ruqyah Di Dalam Kereta! Terdiri Daripada…

Pering4tan kepada anda serta keluarga anda yang mempunyai g4ngguan M4hkluk Halus.

Jangan sesekali pasang ayat2 Ruqyah didalam kenderaan kerana orang yang mempunyai g4ngguan bila diperdengarkan ayat2 suci 𝘈𝘭-𝘘𝘶𝘳𝘢𝘯 akan mempunyai tindak balas seperti mer4cau-racau ia cukup bah4ya kepada pemanduan

Sekiranya g4ngguan bertambah agr3sif ada kemungkinan risik0 untuk terjun dari kereta dan kem4langan cukup tinggi.

Cukup hanya membaca d0a menaiki kenderaan dan istighfar. Pesanan ikhlas dari saya.

Apa Itu 𝘈𝘺𝘢𝘵 𝘙𝘶𝘲𝘺𝘢𝘩?

𝘈𝘺𝘢𝘵 𝘙𝘶𝘲𝘺𝘢𝘩 ni ialah himpunan ayat 𝘈𝘭-𝘘𝘶𝘳𝘢𝘯 yang digunakan dalam tujuan perubatan dimana dibacakan kepada orang yang terkena s1hir, atau gangguan j1n dan ia salah satu daripada himpunan ayat suci Alquran untuk penawar dan menghalau jin. Bukanlah dikatakan ayat2 ini mempunyai kuasa menyembuhkan penyakit, Allah jua yang memperkenankan doa kita segalanya.

Himpunan 𝘈𝘺𝘢𝘵 𝘙𝘶𝘲𝘺𝘢𝘩 Terdiri Daripada :

1. Al-Fatihah

2. Al-Baqarah 1-5

3. Al-Baqarah 102

4. Al-Baqarah 163-164

5. Al-Baqarah (Ayatul Kursi)

6. Al-Baqarah 285-286

7. Ali-Imran 18-19

8. Al-‘Araf 54-56

9. Al-‘Araf 117-122

10. Yunus 81-82

11. Toha 69

12. Al-Mukminun 115-118

13. As-Soffaat 1-10

14. Al-Ahqaaf 29-32

15. Ar-Rahman 33-36

16. Al-Hasyr 21-24

17. Al-Jin 1-9

18. Al-Ikhlas

19. Al-Falaq

20. An-Naas

Boleh tgk di Youtube/MP3 buka atau kita baca sendiri tak sampai 15 minit pun. Yang penting kita berusaha dan bertawakal kepada Allah.

Biasanya, Kalau kita bacakan pada orang yang s4kit biasanya akan terdapat la simpt0m2 seperti berikut:

1. Denyutan jantung makin kencang

2. Badan bergegar

3. Ada benda bergerak-gerak bawah kulit

4. Mengantuk/menguap

5. Batuk

6. Gelis4h

7. Panas di tengkuk

Selepas mendengar ayat ini, insyaalah dapat menghalau j1n yang berada dalam tubuh kita. Penjelasannya adalah mudah, j1n yang berada dalam tubuh kita akan bergerak melalui saluran darah kita, 𝘈𝘺𝘢𝘵 𝘙𝘶𝘲𝘺𝘢𝘩 syariah ini pula amat must4jab dalam menyakiti mereka, lalu mereka akan kucar-kacir dalam darah kita lalu menyebabkan degupan jantung kita bertambah kencang. Bagi pesakit-pesakit s1hir pula,j1n dalam badan akan membuatkan kita mengantuk apabila mendengar 𝘈𝘺𝘢𝘵 𝘙𝘶𝘲𝘺𝘢𝘩 ini. Dan bagi k3s sak4, kita akan terasa panas ditengkuk.

Seperti mana yang kita tau, dalam dunia perub4tan islam, 𝘈𝘭-𝘘𝘶𝘳𝘢𝘯 merupakan senj4ta penting untuk mengubati pesakit. Ain sendiri pernah membacakan 𝘈𝘺𝘢𝘵 𝘙𝘶𝘲𝘺𝘢𝘩 ini pada orang yang terkena g4ngguan j1n selama 4 malam dah berturut2 sebelum dia tidur, dan ternyata badannya sakit, panas membahang satu badan, yang sakit tu bukan orang lain dengan ain..melainkan orang yang ku cinta. Memang kesian dekat dia kepanasan dan kesakitan. Namun apa yang mampu ain lakukan. Hanya doa daripada jauh dan Allah yang melindunginya. Untuk pengetahuan  dia dah sakit selama 2 tahun 3 bulan. Selama dia sakit tu, bermacam2lah dug4an kami dan sekarang pun masih sakit jugak. Berubat dah ngan Dato Harun Din tapi mungkin benda ini ambik masa yang lama tapi Ain masih sabar menunggu dia yang peliknya dia taktahu dia sakit ni.

Untuk mengamalkan ayat ni untuk sesuatu tujuan:-

1) Bagi kesihatan diri dan keluarga, pasangkan Youtube/ MP3 ini didalam rumah/premis perniagaan 3x sehari atau pasangkan dari malam sampai pagi (ulang semula).

2) Bagi pesakit g4ngguan jin,dilarang memasangnya didalam kereta,kesannya akan mengakibatkan kita mengantuk dan mengganggu pemanduan.

3) Bagi anak-anak yang menangis diwaktu malam,anda perlu pasangkan dengan kuat,insyaAllah j1n/sy4itan akan lari dari mengg4nggu anak-anak anda.

4) Untuk merawat h1steria, s1hir, s4ka dan lambat jodoh, sediakan 3botol besar air mineral, buka penutupnya dan pasangkan𝘈𝘺𝘢𝘵 𝘙𝘶𝘲𝘺𝘢𝘩 ini 3round sebelah air tadi (kira-kira 1jam 20minit). Air tadi dibuat minum seteguk untuk 3x sehari dan lakukan hari berikutnya sehingga air tadi habis. Tiap-tiap lepas solat perlu baca qurs1 3x dan al insy1rah 3x secara istiq0mah. Kemudian sebelah malamnya pula, 𝘈𝘺𝘢𝘵 𝘙𝘶𝘲𝘺𝘢𝘩 ini hendaklah dipasang dari malam sampai pagi selama sebulan.

5) Bagi memulihkan rumah/premis perniagaan yang bermasalah, cuma pasangkan 3x sehari untuk 3hari berturut-turut.

6) Jika kita sering mengalami mas4lah malas dan badan terasa berat, perdengarkan𝘈𝘺𝘢𝘵 𝘙𝘶𝘲𝘺𝘢𝘩 ini 3x sehari, insyaAllah kita akan cergas dan kembali bersemangat.

Sumber: HCL

About admin

Check Also

Kakitangan 4wam enggan div4ksin berdepan sekatan kenaikan gaji dan pangkat

KUALA LUMPUR – Kerajaan belum mengambil tind4kan disiplin terhadap kakitangan awam yang engg4n atau belum …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!