Tik4m Bapa Guna ‘Pemutar Skru’, Si4t Kulit & J4hit Untuk Dijadikan T0peng Sebelum Mem4kainya

Cerita kali ini agak menger1kan, seorang anak terg4mak bert1ndak kej4m membvnuh bapa sendiri. Pembvnuhan nger1 yang dilakukan oleh pemuda dari Russia ini terjadi pada tahun 1999.

Dia l4kukan perk4ra tersebut kerana ingin meny4mar menjadi bapanya. Eeee! Nger1, merem4ng bulu r0ma bila baca ni.

Bunvh, si4t kulit dan jahit dijadikan t0peng menyerup4i bapa

Lebih menger1kan lagi pemuda tersebut membvnuh ayahnya menggun4kan 0bjek tumpvl, macam pemut4r skru, sek0p dan pis4u bedah (sc4lpel). Memang tak tumpvl tapi untuk menik4m agak must4hil. Mungkin untuk si4t kulit.

30 Mei 1999: Seorang lelaki Russia membvnuh ayahnya dengan pemut4r skrv yang taj4m, ‘mer0sakkan’ may4tnya dengan memengg4l kep4la. Pembvnuh menghabiskan masa berjam-jam untuk mel4pah kep4la yang dipengg4l sebelum menj4hitnya untuk menjadikan t0peng dan mem4kainya.

Sebelum pembvnuhan itu berl4ku, anak lelakinya ‘mengump4n’ ayahnya ke ruangan bawah tanah sebelum dia menik4m dengan kej4m menggunakan pemut4r skru, p4ncung menggunakan sek0p dan pis4u bed4h, dan menc4catkan jen4zah bapa.

Selepas memakai w4jah ayahnya, anaknya memakai pakaian, kacamata dan selendang milik ayahnya sebelum meningg4lkan rumah untuk duduk di bangku taman. Dia kemudian berjumpa datuknya setelah kembali ke rumah dan bercakap dengannya seolah-olah dia adalah bapanya sendiri.

Daripada sumber 𝐓𝐰𝐢𝐭𝐭𝐞𝐫, dia meny4mar menjadi ayahnya ketika melawat ke rumah datuknya. Pada mulanya datuknya tidak sedar kerana ada mas4lah penglihatan, namun mula perasan sesuatu yang g4njil apabila…

Suara g4njil, datuk perasan nampak m4yat anaknya dibilik bawah tanah sebelum lap0rkan ke p0lis

“Penglihatan datuknya agak burvk dan tidak dapat mengenali bahawa dia bercakap dengan ‘orang lain’. Walaupun tak dapat pasti mengenalinya, mereka terus bercakap dan makan tengah hari bersama untuk sementara waktu.

Akhirnya, datuk itu dapat merasakan sesu4tu yang 4neh dengan suara “anaknya” Dia pergi ke bilik bawah tanah dan terkejut apabila melihat jen4zah anaknya yang sebenar disitu, dia pergi ke rumah jiran untuk memanggil p0lis sementara pembvnuh mel4rikan diri.

Pihak berku4sa tiba dan mendapati m4yat itu terlant4r dalam p0sisi ritu4listik iaitu “𝐬𝐚𝐥𝐢𝐛 𝐭𝐞𝐫𝐛𝐚𝐥𝐢𝐤” . Dua hari dalam sias4tan, pembvnuh itu ditah4n pada hari Sabtu.”

Menghid4pi 𝐒𝐜𝐡𝐢𝐳𝐨𝐢𝐝 𝐏𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐚𝐥𝐢𝐭𝐲 𝐃𝐢𝐬𝐨𝐫𝐝𝐞𝐫, dipenj4ra 25 tahun!

“Anak itu dit4ksir oleh seorang p4kar kesih4tan ment4l profesi0nal dan mendapati bahawa dia menghid4p G4ngguan Pers0naliti Schiz0id, sepatutnya dihvkum m4ti di penj4ra, tetapi akib4t perub4han und4ng2 pada masa itu, dia hanya dipenj4ra 25 tahun.”

Sumber: LOBAKMERAH

About admin

Check Also

Kakitangan 4wam enggan div4ksin berdepan sekatan kenaikan gaji dan pangkat

KUALA LUMPUR – Kerajaan belum mengambil tind4kan disiplin terhadap kakitangan awam yang engg4n atau belum …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!