(Video) Dilahirkan Berwajah Seak4n Manusia, Kambing Did4kwa Jelm4an Nenek M0yang, Siap Dipuja Penduduk Kampung!

K0rang pernah tak baca majalah Mastika yang kononnya bila orang tu buat s4lah, dia disump4h jadi katak la, berwajah seperti ular la. Legend k0t majalah Mastika tu!

Nak tahu tak? Ada satu berita yang mengejvtkan penduduk kampung di 𝐆𝐮𝐣𝐚𝐫𝐚𝐭, 𝐈𝐧𝐝𝐢𝐚 apabila seek0r anak kambing dilahirkan berwajah seperti manusia! Ini kalau masuk majalah Mastika ni, mesti k0rang dah k4itkan haiwan ni dengan sump4han sebab jadi anak derh4ka.

Menurut mStar, anak kambing tersebut dilahirkan di sebuah rumah penduduk kampung tersebut yang bekerja sebagai petani.

Fizik4l anak kambing itu nampak macam kambing n0rmal sebab dia ada empat kaki dan telinga sama macam kambing tapi yang aneh bila muka dia sebiji macam manusia tau! Bukan itu sahaja, haiwan ini juga dilahirkan tanpa ekor.

Tapi sayangnya, anak kambing ini cuma mampu hidup selama 10 minit sahaja selepas dil4hirkan.

Jelm4an nenek moyang

Vir4l sebelum ini vide0 dan gambar anak kambing berwajah manusia itu yang dikatakan dipuja oleh penduduk kampung di situ sebab diorang d4kwa yang haiwan 4neh itu merupakan kelahiran semula nenek m0yang mereka.

Korang boleh tengok dalam vide0 itu yang anak kambing yang sudah tidak berny4wa itu diletakkan atas sehelai kain dan sebatang lilin dihidupkan ditepi sambil dikelilingi oleh penduduk kampung yang dipercayai sedang memuj4 haiwan tersebut sebelum ditanam.

Sebenarnya, pemuj4an haiwan 4neh di India dikira sebagai perkara biasa sebab bagi diorang, haiwan 4neh ini sebenarnya jelmaan dew4.

Ini kalau haiwan lahir berwajah manusia dekat Malaysia, tak sah kalau orang tak kaitkan dengan anak derh4ka. 𝐖𝐚𝐥𝐥𝐚𝐡𝐮𝐚𝐥𝐚𝐦.

Sumber: LobakMerah, Mstar

About admin

Check Also

Kakitangan 4wam enggan div4ksin berdepan sekatan kenaikan gaji dan pangkat

KUALA LUMPUR – Kerajaan belum mengambil tind4kan disiplin terhadap kakitangan awam yang engg4n atau belum …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!