(Video) CCTV Rakam Kaki Lelaki Tiba-Tiba Ditarik, Terg4mam Diheret ‘H4ntu’ Gym

Satu rak4man menyeramkan berjaya dirakam kamera CCTV di sebuah gimnasium yang did4kwa berl4ku di Colombia telah menjadi tular.

Dalam video tersebut, seorang lelaki yang sedang fokus bersenam secara tiba-tiba kelihatan seperti diseret oleh sesuatu. Bersenam di gym adalah perkara kebiasaan yang dilakukan sesetengah orang. Namun bagaimana jadinya jika rutin sihat tersebut berubah menjadi satu insiden yang menyeramkan.

Itulah yang terjadi kepada seorang lelaki di Colombia ketika dia sedang fokus bersenam di gym secara bersendirian di siang hari.

Video tul4r tersebut telah dikongsikan oleh satu akaun TikTok bernama @carlosruizoficiall. Dalam video itu terlihat seorang lelaki berbaju hitam sedang memanaskan badannya sebelum diganggu oleh sesuatu yang did4kwa sebagai m3khluk h3lus.

Tidak lama selepas lelaki itu selesai memanaskan diri, dia mula menyedari bahawa barang-barang di sekelilingnya bergerak dengan sendiri. Sebuah alatan senaman yang berbentuk bola juga turut bergerak betul-betul dihadapannya seakan ada orang yang menggulingkannya.

Pada ketika itu, lelaki tersebut sudah mula berasakan bahawa ada yang tidak kena dan memutuskan untuk pergi meninggalkan tempat itu. Namun semasa dia sedang bersiap untuk pergi, kakinya dapat dilihat seakan ditarik dan diseret oleh sesuatu yang tidak kelihatan.

Terkejut dan ketakutan oleh kerana insid3n itu, lelaki berkenaan terus berdiri dan bergegas turun ke tingkat bawah sambil meninggalkan barang-barangnya di tempat tersebut.

Dalam video yang berikutnya, lelaki itu dilihat memberitahu seorang staf di tingkat bawah bagi menjelaskan berkenaan apa yang baru sahaja terjadi kepadanya.

Sumber: Siakapkeli

About admin

Check Also

Kakitangan 4wam enggan div4ksin berdepan sekatan kenaikan gaji dan pangkat

KUALA LUMPUR – Kerajaan belum mengambil tind4kan disiplin terhadap kakitangan awam yang engg4n atau belum …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!