“Setiap kali lalu mesti terkejut” – Nampak Ul4r Besar Melingk4r Dekat Dinding Flat, Rupa-rupanya…

Siapa je la yang tak seri4u kalau nampak ular besar, kalau min nampak dari jauh pun dah lari tak cukup tanah, apatah lagi kalau nampak depan mata.

Pertama kali bila min nampak kelibat ul4r masa swipe up video 𝘛𝘪𝘬𝘛𝘰𝘬 ini terus berder4u, tapi sebenarnya…..

Sedangkan kita yang tengok dari jauh ni pun dah ser4m apatah lagi penduduk di kawasan tersebut yang rajin lalu lalang, kata @cujanana setiap kali dia lalu disitu, mesti akan terk3jut bila melihatnya.

@cujanana

Setiap kali lalu mesti terkejut.

♬ bunyi asal – Mhd Aizzat – Mhd Aizzat

Video yang telah meraih 1.3 juta tontonan selepas 4 hari ia dimu4t naik ini telah mengund4ng reaksi suspend bila tengok.

Kalau aku memang tak lalu situ – Netiz3n

Pada mulanya netiz3n juga p3lik bagai mana ular boleh melekat di dinding macam cicak, tapi sebenarnya ia hanyalah belon yang berbentuk ular, tujuan tuan rumah tersebut melakukan perk4ra sedemikian adalah untuk t4kutkan monyet-monyet li4r masuk dari tingkap.

Katanya lagi, jiran tetangga yang melalui kawasan tersebut memang tahu, tapi mereka yang lalu tetap terkejut bila tengok. Biarpun tempat dan kawasan perumahan tidak dikenal pasti, ramai netiz3n masih ser4m tengok saiz ular tersebut dan terbayang kalau itu adalah ular yang sebenar.

Tapi, idea dia agak kre4tif juga kan? Cuma kalau orang dekat rumah min buat macam ni, memang dah lama kena heart att4ck.

Sumber: LobakMerah

About admin

Check Also

(Video) Majlis Perk4hwinan Disambut Oleh K0stum Raksasa Dan B0m Asap Iringi Pengantin Baru

Perkahwinan adalah hari yang paling indah untuk kedua mempelai. Ia adalah hari yang menggembirakan serta …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!