The Granny Ripper” Pembvnuh Bersiri Yang Membvnuh Serta Memakan M4ngsanya

Seorang nenek yang bernama Tamara Mitrofanovna Samsanova atau lebih dikenali dengan nama “The Granny Ripper”. Dia dilahirkan pada 25 April 1947 di St.Petersburg, Rusia.

Tamara yang kini berusia 74 tahun ini ternyata seorang pembvnuh yang sadis kerana dia telah mengaku membvnuh ramai orang dan yang paling tervk lagi, dia juga memakan m4ngsa k0rbannya.

Nenek ini juga dipercayai telah membvnuh suaminya sendiri, Alexei Samsonor yang dilaporkan hilang pada tahun 2000. Tamara Samsanova juga akan menulis di dalam diarinya tentang semua pembvnuhan yang telah dilakukannya.

Ianya juga ditulis dalam 3 bahasa yang berbeza iaitu bahasa Rusia, Inggeris dan juga Jerman. Tulisan tersebut juga merupakan pengakuan tentang bagaimana cara dia membvnuh m4ngsanya.

Cara “The Granny Ripper” membvnuh k0rbannya adalah dengan membius dan dia akan mem0tong mereka hidup-hidup menjadi beberapa bahagian dengan menggunakan gerg4ji. Kemudian, dia akan memasukkan m4gsanya ke dalam kantong sebelum memakannya. Dia juga akan mengeluarkan paru-paru k0rbannya dan memakannya. Kebanyakan m4ngsa k0rban Tamara adalah kawan-kawan yang berjiran dengannya.

Akhirnya kej4hatan Tamara Samsanova diketahui apabila sahabatnya sendiri, Valentina Ulanova yang menyewa bilik bersamanya telah dilap0rkan hilang. Rakaman CCTV telah membuktikan semua kej4dian kej4m yang berlaku. Dia akhirnya diberkas pada Julai 2015 oleh Polis Rusia setelah melakukan pembvnuhan bersiri sejak tahun 1995 lagi.

Namun setelah Tamara menjalani ujian psiki4tri forensik, hasilnya telah menunjukkan nenek ini adalah seorang penghidap peny4kit jiwa yang dikenali sebagai skifz0fernia yang sangat berb4haya kepada masyarakat. Oleh itu, Tamara telah dihantar ke pusat rawatan psiki4tri di Kazan.

Sumber: murai.my

About admin

Check Also

Kakitangan 4wam enggan div4ksin berdepan sekatan kenaikan gaji dan pangkat

KUALA LUMPUR – Kerajaan belum mengambil tind4kan disiplin terhadap kakitangan awam yang engg4n atau belum …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!