(Video) Aneh! Huj4n Hanya Timpa Sebuah Kereta Di Kawasan P4rkir Yang Penuh

Baru-baru ini, tular satu rakaman video di laman tikt໐k berkenaan fenomena aneh di mana kita dapat saksikan sebuah kereta berwarna hitam ditimpa hujan yang agak lebat.

Uniknya, puluhan kereta lain yang terletak di ruang parkir itu dilihat langsung tidak terjejas kerana hujan itu hanya menim4a satu kereta sahaja. Aik, macam mana tu?

Melalui perkongsian dari akaun @uryanriana itu, kawasan parkir itu dilihat penuh dengan kenderaan lain yang tidak terjej4s. Cuaca di sekeliling kawasan tersebut juga mendung, namun hanya satu spot saja yang dibasahi hujan lebat.

Pemilik video ini turut terkesima melihat kej4dian aneh yang jarang-jarang berlaku ini. Dia turut merakam keadaan langit ketika kejadian itu berlaku, membuktikan bahawa ia bukanlah satu pr4nk atau cubaan untuk menipv demi mencipta c0ntent.

Rata-rata n3tizen di ruangan komen turut kagum dan t4kjub melihat fen0mena luar biasa tersebut. Ramai n3tizen menganggap bahawa hujan itu sebagai satu bentuk rezeki terhadap pemilik kenderaan tersebut.




Malah, ada juga n3tizen yang sempat berseloroh, mengatakan kereta tersebut menerima servis basuh kereta percuma. N3tizen ni kat mana-mana pun jarang serius, kan?


Haa… macam-macam misteri dalam dunia ni yang kita tak boleh nak explain, kan?

Sumber: Lobakmerah

About admin

Check Also

Kakitangan 4wam enggan div4ksin berdepan sekatan kenaikan gaji dan pangkat

KUALA LUMPUR – Kerajaan belum mengambil tind4kan disiplin terhadap kakitangan awam yang engg4n atau belum …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!