(Video) Staf Sekolah Memandu Hal4u Ibu, Anak Sampai Terketar Suara Tahan Mar4h

Sejak-sejak negara kita sudah tidak lagi diken4kan Perint4h Kawalan Pergerakan (PKP), banyak operasi industri mula dijalankan semula seperti biasa.

Disebabkan itu, ramai juga yang mula pergi ke pejabat atau tempat-tempat penting untuk menyelesaikan urusan yang tert4ngguh sebelum ini. Betul lah tu, Min pun baru je lepas renew lesen…

Namun, lain pula cerita yang dikongsikan oleh seorang gadis di akaun TikT0k miliknya iaitu @heyowshu. Dalam video itu, terjadi satu insid3n yang menyebabkan dirinya terpaksa bertind3k seperti itu. Apa pula yang jadi ni?

Menerusi video itu, dia merakam insid3n di mana dia terpaksa bersuara selepas staf di sebuah sekolah memandu mengh4lau ibunya sebelum mendengar penjelasan dan seolah-olah seperti m4las mahu melayan persoalan dari ibunya.

“Aku okay ja.. Tapi kalau dah sampai h4lau mak aku, ni dah lebih laa”

Gadis itu yang dikatakan ber4ni oleh netiz3n di bahagian k0men, mendapat pujian kerana boleh untuk menyuarakan ketidakpuasan hati walaupun suaranya telahpun kedengaran terketar-ketar akib4t tahan rasa m4rah. Eh, mestilah.. Dia pun cuba untuk tak tinggikan suara…

“Aku okay ja.. Tapi kalau dah sampai halau mak aku, ni dah lebih laa”

Gadis itu yang dikatakan berani oleh netiz3n di bahagian komen, mendapat pujian kerana boleh untuk menyuarakan ketidakpu4san hati walaupun suaranya telahpun kedengaran terketar-ketar akib4t tahan rasa mar4h. Eh, mestilah.. Dia pun cuba untuk tak tinggikan suara…

Sumber: Lobakmerah

About admin

Check Also

Kakitangan 4wam enggan div4ksin berdepan sekatan kenaikan gaji dan pangkat

KUALA LUMPUR – Kerajaan belum mengambil tind4kan disiplin terhadap kakitangan awam yang engg4n atau belum …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!