Bercinta Jarak Jauh, Lelaki Kena Sc4m Dengan ‘Nenek’ Meny4mar Jadi Awek Cun

Seorang lelaki memb4talkan pernikahan bersama gadis pilihannya pada saat akhir mengejutkan ramai pihak dan kini kisah mereka viral di internet, lap0r Tribun. Menurut Yusuf, dia berbuat sedemikian kerana tert1pu dengan gadis itu yang sebenarnya adalah seorang wanita yang sudah berusia. Macam pangkat nenek kita dah!

Yusuf dan wanita itu bercinta jarak jauh sejak 2 tahun lepas sebab dia bekerja di K0rea dan wanita itu pula berkerja di Taiwan. Selama hubungan itu terjalin, mereka cuma berbual melalui telefon dan menurut Yusuf, wanita tersebut selalu menolak bila diajak vide0 call. Kalau dorang video call sekali pun, dia akan tutup muka dengan cadar. Memanglah kan!

Selama dorang bercinta, wanita tu guna gambar orang lain dan tipu Yusuf! Dia cur1 gambar m4ke up artist dekat Facebo0k, lepas tu dia hantar dekat Yusuf.


Bukan tu je, Yusuf juga meng4ku selalu bagi duit dekat kekasih hatinya tu untuk dia guna belanja seharian atau untuk pergi balik Indonesia. Lepas dia kira-kira, jumlah dia habiskan untuk wanita tu sebanyak 10 juta Rupiah (RM2,945.35).

Ada itu (duit) minta buat make up atau apa gitu ya, ya itu katanya buat 0ngkos pesawat dia gak punya terus aku kasih buat PP (Pulang-Pergi).”

Wanita tu kemudian bagi syarat dekat Yusuf supaya mengh4lalkan hubungan mereka walaupun hanya nik4h g4ntung. Yusuf yang percayakan kekasihnya tu terus bersetuju dan menguruskan segala persiapan untuk majlis pernikahan mereka.

Bila sampai hari pernikahan, alangkah terkejutnya Yusuf bila nampak muka kekasih dia sangat berbeza daripada gambar gambar yang diterima. Lagi mengejutkan, wanita itu sangat berusia dan bukannya gadis muda.

“Sebenarnya wanita itu usianya sudah sangat berumur, sama ibu saya aja, malah mungkin lebih tuaan cece (panggilan untuk wanita tersebut) itu.”


Selepas dah vir4l, make up artist yang berkenaan pun sama terkejut bila dapat tahu gambar dia digunakan wanita itu untuk men1pu. Macam ni punya k3s pun ada. Alahai tak pasal kecewa hati orang tu…

Sumber: www.sinarviral.kini.blog

About admin

Check Also

Kakitangan 4wam enggan div4ksin berdepan sekatan kenaikan gaji dan pangkat

KUALA LUMPUR – Kerajaan belum mengambil tind4kan disiplin terhadap kakitangan awam yang engg4n atau belum …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!