Gadis Dikec4m Lepas ‘Cakap’ Pasal Arw4h Zulfarhan, Netiz3n K0rek Rupanya GF Salah Seorang Tertuduh…

Selepas keputusan mengenai kes kem4tian Pegawai Kadet Laut UPNM Zulfarhan Osman Zulkarnain diumumkan, netiz3n masih belum berhenti bercakap mengenai perkara ini di media s0sial.

Ytjt kisah sebenar

Terbaru, seorang gadis telah dikec4m teruk semalam selepas dia membuat kenyataan seperti membvrukkan arw4h Zulfarhan. Dalam ciapan melalui 𝘛𝘸𝘪𝘵𝘵𝘦𝘳, gadis ini dilihat seperti tahu kisah “sebenar” disebalik k3s ini.

“Orang hanya akan nampak salah kat si pelaku je, tapi orang tak tahu sebalik kes ni. Pikir logik lah, kalau orang tak usik kita, takkan kita nak usik orang kan? Tak apa lah, ytjt (yang tahu je tahu) kisah sebenar.”

“Kenapa dengan dia?”

Disebabkan ini, ramai netiz3n telah menyer4ng gadis ini meminta untuk jelaskan apa sebenarnya maksud kenyataannya itu.

“Saya memang tahu cerita sepenuhnya”

Menerusi salah satu tangkap layar dari netizen, gadis ini ada membalas DM salah seorang w4rganet yang mahu tahu apa maksud sebenar ciapannya sebelum ini. Menurut gadis ini, dia tahu cerita sebenar yang berl4ku disebaliknya kerana itu dia berani bercakap demikian serta turut memberitahu ramai yang salah faham dengan apa yang cuba nak disampaikannya.

Teman wanita kepada salah seorang pelaku?

Tak cukup dengan itu, hasil penemuan netiz3n, dorang dapat tahu yang gadis ini merupakan kekasih kepada salah seorang pel4ku yang dikenakan hvkuman penjara 18 tahun. Yekeni? Kebetulan sama nama kot?


“Maaf pasal twt tu”

Bagaimanapun, selepas diserang netiz3n, gadis ini telah pun meminta maaf dan mengatakan yang dia tiada niat apa-apa disebalik ciapannya sebelum ini. Maaf pasal twt tu. takde niat apa-apa langsung dan tak sangka pulak boleh jadi panjang cerita ni. harap semua boleh stop pasal hal ni. minta maaf semua & aku maafkan semua yg m4ki, c4ci aku.

“Cuma apa yg aku nak cakap, aku tak bela mana-mana pihak. tolong jgn salah faham dgn twt tu & harap korang boleh fahamkan betul-betul apa yg aku twt. tu je, s0rry.”

Sumber: Lobakmerah

About admin

Check Also

Kakitangan 4wam enggan div4ksin berdepan sekatan kenaikan gaji dan pangkat

KUALA LUMPUR – Kerajaan belum mengambil tind4kan disiplin terhadap kakitangan awam yang engg4n atau belum …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!