Bekas Pekerja Hotel Dedah 7 Perkara Jij!k Yang Jadi Tabi4t Segelintir Pekerja Hotel

Bekas Pekerja Di Hotel Telah Dedahkan 7 Perkara J!jik Yang Jadi Tabi4t Segelintir Pekerja Hotel. Biasanya kalau kita pergi melancong kat mana-mana, mesti sudah siap-siap b0oking tempat yang selesa untuk tidur iaitu di kediaman hotel. Tapi tahukah anda, di sebalik layanan mesra mereka, rupanya ada perkara yang tidak enak dilakukan oleh pekerja hotel di belakang kita.

Tanggapan orang ramai tentang perkhidmatan dan makanan dari hotel yang dijamin bersih dan boleh dipercayai pasti mel3set setelah membaca pended4han daripada bekas pekerja hotel ini. Tapi mungkin bukan semua pekerja hotel yang buat macam ni

Lepas ni kalau nak makan kat hotel pun rasa r4gu2 juga dengan jaminan kebersihannya!

1. Lap cawan guna sapu tangan sendiri yang dah guna untuk lap muka dan mulut lepas makan

2. Hotel 5 bintang pun ada yang lap guna kain yang ‘bersih’

3. Tuala hotel juga digunakan untuk lap lantai, bilik air, mangkuk t4ndas dan lain-lain.

4. Bila air masak habis, hidang air paip pun boleh kepada guest

5. Guna kain k0tor untuk lap pinggan mangkuk, hanya perlu pastikan ia berkilat

6. Tuala mandi yang cust0mer dah guna dibuat lap lantai dan dinding bilik air serta cawan dan gelas.

7. Guna sarung bantal yang dah digunakan untuk lap gelas, tuala yang cust0mer dah pakai pula buat lap mangkuk dan lantai t4ndas.

Tak din4fikan memang ada yang buat perkara-perkara seperti diatas, tetapi janganlah pvkul rata semuanya kerana pasti ada ramai juga yang betul-betul jujur dan ikhlas membuat kerja mereka bukan.

Sumber:arenagempak.com

About admin

Check Also

Kakitangan 4wam enggan div4ksin berdepan sekatan kenaikan gaji dan pangkat

KUALA LUMPUR – Kerajaan belum mengambil tind4kan disiplin terhadap kakitangan awam yang engg4n atau belum …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!