Kucing Kant0i Menginta! Perempuan Dalam Tandas, “Dia Tenung T4jam…”

Setiap kali masuk ke dalam tandas aw4m, mesti anda tidak dapat lari dari perasaan t4kut diint4i oleh individu yang tidak dikenali terutamanya bagi k4um wanita. Namun lain pula yang berl4ku pada gadis ini apabila seekor kucing pula yang kant0i sedang mengintai semasa dia berada di dalam tandas awam ini.

Bukan sahaja kant0i sedang mengint4i malah reaksinya yang kekal merenung gadis itu selepas kant0i turut membuatkan netiz3n ketawa melihatnya. Video tersebut juga tul4r dikongsikan apabila ianya meraih lebih sejuta tont0nan setakat ini.

Di dalam video yang dikongsikan ini, gadis itu berkongsikan kej4dian l4wak yang berlaku padanya baru-baru ini sekaligus meraih perhatian ramai. Semasa dia berada di dalam tandas aw4m itu, kelihatan seekor kucing yang sedang duduk mengintai dari atas.

Turut dapat dilihat, seekor kucing yang duduk bersantai di bahagian atas tandas itu sambil memandang gadis tersebut. Gadis itu turut sama menahan ketawanya sebaik sahaja sedar gelagat selamba kucing itu yang masih berada di situ.

Lebih melucukan, kucing itu dilihat siap merenung t4jam pada gadis itu walaupun sedar kemunculannya di situ telah diketahui oleh mereka. Melihatkan gelagat selamba kucing itu, netiz3n juga turut tidak dapat menahan ketawa melihat perangainya ini.

Meninj4u di ruangan komen, rata-rata netiz3n turut sama terhibur dengan situ4si yang dikongsikan ini. Malah ada yang berkata mungkin juga kucing itu terpeng4ruh dengan si 0yen yang selalu melakukan perkara di luar j4ngkaan.

“Tetap fokus walaupun dah kant0i.”

“Dia tenung taj4m pulak tu.”

“Mesti diajar oleh oyen ni, mana oyen ni murid kau ajar bukan-bukan lah.”

“Kalau kucing yang sk0deng dimaafkan. Sebab dia m4khluk yang paling comel dan harus dilindungi.”

Sumber: HCL

About admin

Check Also

Kakitangan 4wam enggan div4ksin berdepan sekatan kenaikan gaji dan pangkat

KUALA LUMPUR – Kerajaan belum mengambil tind4kan disiplin terhadap kakitangan awam yang engg4n atau belum …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!