Gadis Tunjuk Pakwe Sempat K0pekkan Udang Walaupun Tengah Lepak Dengan Member

Macam salah satu video yang vir4l di πšƒπš’πš”πšƒπš˜πš” bila seorang gadis merakamkan saat dia memanggil teman lelakinya untuk meminta bantuan ketika lelaki itu sedang bersembang dengan rakannya di luar kereta.

β€œTengah lepak pun sanggup k0pek udang”
Dalam vide0 ini, gadis tersebut menunjukkan dia memanggil teman lelakinya sambil menunjukkan udang yang dipegangnya. Tanpa berlengah, lelaki tersebut terus datang ke kereta dan mengambil udang tersebut untuk dik0pekkan kulitnya. Takde cakap banyak pun, c0nfirm dah biasa ni.

β€œTengah wangi dikkk”
Di ruangan k0men, beberapa wanita yang sudah berkahwin turut meninggalkan pesanan mengatakan yang lelaki ni memang macamtu kalau tengah bercinta tapi lepas kahwin…

β€œSebelum ke selepas cik suami yang k0pekkan”
Namun, ada beberapa wanita menyangkal kenyataan tersebut dan mengatakan yang suami dorang tetap sama, sebelum atau selepas kahwin tetap dim4njakan walaupun selalu kena kvtuk dengan kawan.

Lain pasangan lainlah caranya kan, tak semestinya pasangan kita dah tak buat orang tu pun macam tu. Kita d0akan je lah moga dorang terus bahagia…

Sumber: Lobakmerah

About admin

Check Also

Pengunjung M4ut Jatuh Dari Roda Ferris Di β€˜π™΅πšžπš— π™΅πšŠπš’πš›β€™ Berdekatan Aeon Cheras Selatan, S4ksi Kongsi Kisah…

Satu kem4langan m4ut melibatkan seorang pengunjung lelaki, manakala seorang lagi ceder4 di sebuah ‘𝙵𝚞𝚗 𝙵𝚊𝚒𝚛’ …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!