(Video) Pad4h Hal4ng Lembu, Seorang Nenek Tua ‘Dilambung’ Sehingga Berpusing Sebelum Jatuh

Pernahkah anda bayangkan sekiranya anda dis0ndol atau ditanduk oleh seekor lembu yang besar dan menyer4mkan? Pastinya sakit dan mungkin boleh meng4kibatkan kep4tahan mana-mana tulang pada bahagian badan kita. Kita juga mungkin akan tr4uma dengan mana-mana lembu yang kita akan jumpa selepas ini.

Satu video tul4r menunjukkan seorang nenek tua telah dit4nduk dan dilambung tinggi oleh seekor lembu sehingga terpel4nting. Berdasarkan video tersebut, nenek tua itu dilihat baru sahaja bangun daripada duduk setelah berehat. Dia sepertinya mahu pergi ke sesuatu tempat yang baharu setelah berganjak daripada tempat duduknya.

Dengan keadaan nenek itu terb0ngkok-bongkok dan bertongkat semasa berjalan, datang seekor lembu menghampirinya. Lembu tersebut berbadan besar, berwarna hitam dan memiliki tanduk yang panjang. Mungkin kerana terkejut melihat lembu tersebut semakin mendekatinya, nenek itu seperti memvkul lembu tersebut dengan menggunakan tongkat yang digunakannya untuk berjalan. Dia juga kelihatan seperti mahu mengh4lau lembu itu daripada terus mengekorinya pergi ke tempat yang dituju.

Tambah mengejutkan, tind4kannya itu membuatkan haiwan tersebut tiba-tiba menanduk orang tua itu sehingga terpelanting dengan agak tinggi sebelum terjatuh ke tanah. Selendang yang dipakainya juga terbuka dan tersangkut di bahagian tanduk lembu itu.

Kej4dian yang tidak tahu keberadaanya itu sangatlah menger!kan. Apalagi seorang nenek tua yang sudah bertongkat menjadi m4ngsa tanduk lembu tersebut. Bagaimanalah keadaan nenek itu pada masa kini. Semoga masih diberikan kesihatan dan dipanjangkan umurnya.

Sumber: Siakapkeli

About admin

Check Also

Kakitangan 4wam enggan div4ksin berdepan sekatan kenaikan gaji dan pangkat

KUALA LUMPUR – Kerajaan belum mengambil tind4kan disiplin terhadap kakitangan awam yang engg4n atau belum …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!