[VIDEO] “Muka bapak dah cuak”, Netizen Berdekah Tengok Anak Kantoikan Ayah ‘Gatal’

Anak2 ni memang juujur dan tak pandai nak meniipu. Jadi bila kita tanya dorang soalan, selalunya jawapan yang diberikan 99% ada betulnya. Setuju tak?

Baru2 ni, satu video yang dimuuat naik di TikTok telah viral. Dalam video tersebut, dapat dilihat seorang bapa kelihatan baru pulang dari keluar bersama anak-anaknya.

Bila tiba di rumah, ibu kepaada anak ini telah bertaanya sama ada bapanya itu ada ‘menggaatal’ atau tak tadi.

“Muiz, keluar taadi ayah ada menggaatal tak?”

Jawapan yang diberikan oleh kanak2 tersebut ternyaata mengeejutkan bapanya yang baru hendak turun dari motosikalnya.

“Ada…” Ah sudahhhh

Dapat dilihat reaksi bapanya ini memaang dah cuak habis dengaar jawapan dari anaknya, sebelum kanak2 jujur ini menambah…

“Tapi Muiz dah garukan kat belakang ni.”

Ahh nasib baik! Selepas mendengar jawapan penuh dari anak lelakinya ini, korang dapat tengok sendiri macam mana leganya muka bapa Muiz ni. Hahahaha sib baaik kau bang….

“Anak dia bagi senaaman jaantung dekat ayah”

Rata-rata netizen yang melihat video ini memang berdeekah tengok reaksi ayahnya ini. Ada juga yang memuji tindakan Muiz yang cepat cover balik.

Aduiii, nasib baiklah tak jadi perang dunia ketiga. Buat hal betul Muiz ni!

Sumber : LobakMerah

About admin

Check Also

[VIDEO] Aksii Kuucing Seakaan Diuusap ‘Sesuatu’ Buat Ramai Tertanya2

Satu video yang mem4parkan seekoor kucing berwaarna oren di atas bumbung yang berkelakuan pelik telah …

Leave a Reply

Your email address will not be published.

error: Content is protected !!