“Betul2 ada pocong”, Peminat Ternampaak Kelibat Pocong Dalam K-Drama, Rupa2nya…

Peminat K-Drama ada tak yang follow cerita Start Up lakonan Bae Suzy da Nam Joo-hyuk? Kalau korang tengok, ada tak korang nampak ‘benda’ yang tak kena dalam episod baru-baru ni?

Bukannya apa, baru-baru ni kecoh di media sosial bila peminat K-Drama Indonesia telah ternampak kelibat pocong dalam salah satu babak di episod 10 ini! Takkaan kot?!

Babak yang dikatakan itu adalah apabila kedua-dua pelakon utama ini di hentian bus dan pocong dapat dilihat sedang berdiri agak jauh di belakang.

Cuba korang tengok sendiri video dekat bawah ni:

Sampe kucari lagi dan beneran ada dong 😱😱😱 Pocongie 😳 pic.twitter.com/2wa2XDoXPL

— ˢʰᵃⁿᵗⁱ (@llloeynahckrap) November 17, 2020

Apa pendapat korang betul ke pocong? Dah jadi cerita hantu pulak ke Start Up ni?

Tak cukup dengan itu, ada juga yang perasan bila watak Nam Joo-hyuk tengah berdiri menghadap hentian bas tu, dekat sebelah dia macam ada pembentukan wajah. Dorang ni berlakon dekat tempat keras ke?

Disebabkan ini, ramai yang tengok sendiri episod yang dicakapkan ini sampai dekat Malaysia pun Start Up tengah trending nombor 1!

ak tahulah suratan atau kebetulan bila dalam satu babak je sampai dua kelibat hantu boleh nampak. Dahsyat betul mata dorang!

Sumber : Lobakmerah

About admin

Check Also

[VIDEO] Tular Rak4man CCTV, Wanita Dicvlik Tiga Lelaki Bersenjata Di Tumpat

Seorang wanita yang dipercayai bekerja sebagai ejen kosmetik dilaporkan telah hilang selepas diculik tiga orang …

Leave a Reply

Your email address will not be published.