“Betul2 ada pocong”, Peminat Ternampaak Kelibat Pocong Dalam K-Drama, Rupa2nya…

Peminat K-Drama ada tak yang follow cerita Start Up lakonan Bae Suzy da Nam Joo-hyuk? Kalau korang tengok, ada tak korang nampak ‘benda’ yang tak kena dalam episod baru-baru ni?

Bukannya apa, baru-baru ni kecoh di media sosial bila peminat K-Drama Indonesia telah ternampak kelibat pocong dalam salah satu babak di episod 10 ini! Takkaan kot?!

Babak yang dikatakan itu adalah apabila kedua-dua pelakon utama ini di hentian bus dan pocong dapat dilihat sedang berdiri agak jauh di belakang.

Cuba korang tengok sendiri video dekat bawah ni:

Sampe kucari lagi dan beneran ada dong 😱😱😱 Pocongie 😳 pic.twitter.com/2wa2XDoXPL

— ˢʰᵃⁿᵗⁱ (@llloeynahckrap) November 17, 2020

Apa pendapat korang betul ke pocong? Dah jadi cerita hantu pulak ke Start Up ni?

Tak cukup dengan itu, ada juga yang perasan bila watak Nam Joo-hyuk tengah berdiri menghadap hentian bas tu, dekat sebelah dia macam ada pembentukan wajah. Dorang ni berlakon dekat tempat keras ke?

Disebabkan ini, ramai yang tengok sendiri episod yang dicakapkan ini sampai dekat Malaysia pun Start Up tengah trending nombor 1!

ak tahulah suratan atau kebetulan bila dalam satu babak je sampai dua kelibat hantu boleh nampak. Dahsyat betul mata dorang!

Sumber : Lobakmerah

About admin

Check Also

“Ditidurkan Akibat Kurang Oksiigen” Salam Takziah Buat Penyanyi Naqiu.

BAPA kepada penyanyi Naqiu menghembuskan nafas terakhir pada pukul 6.05 pagi hari Ahad di Hospital …

Leave a Reply

Your email address will not be published.