“On my way home soon”, Tiba2 Buaat Live FB, Netizeen Terkejut Tengok Tangmo ‘Masih Hidup’?

Nama pelakon terkenal dari negara Gajah Putih, mendiang Tangmo Nida kini kembali menjadi perhatian orang ramai apabila laman Facebook rasmi miliknya kembali aktif dan membuat beberapa pendedahan mengenai kejadian di sungai Chao Phraya pada 24 Februari.

Salah satunya menjelaskan bahawa Tangmo (yang merujuk dirinya saya dalam status itu) telah didera oleh rakan-rakannya, boleh baca cerita penuh disini.

Lebih mengejutkan lagi, semalam dilihat akaun FB tersebut ada buat IG Live menunjukkan beberapa rakaman sebelum kejadian itu.

“I’m somewhere”

Dalam video tersebut, dilihat Tangmo ada muat naik video dirinya seperti sedang membuat review sesuatu produk. Ini bukanlah satu-satunya video yang di tayangkan di Facebooknya.

Happy Melon Patcharaveerapong – Happy Melon Official

ฉันอยู่ที่ใดสักแห่งนึง – I’m somewhereHappy Melon PatcharaveerapongHappy Melon Official#Happy #Melon #Patcharaveerapong #HappyMelon#HappyMelonPatcharaveerapong #Official#แตงโม #ศพแตงโม #เฟสแตงโม #ข่าวแตงโม

Posted by Happy Melon Patcharaveerapong on Monday, May 23, 2022

Lagi satu video menunjukkan pengurus dan rakannya Gatick sedang asyik menari berlatarkan muzik di atas bot.

Happy Melon Patcharaveerapong – Happy Melon Official

โมไม่ได้ตกท้าย แต่ตกหน้าเรือ เราขอให้เพื่อนรักพูดความจริง เพราะเพื่อนรักได้ดูภาพทางวีดีโอคอลไปแล้วหลังจากออกโหนกระแส เราไม่อยากให้เพื่อนรักเราตอแหลอีกต่อไป พูดความจริงเถอะ ไอ้เพื่อนรัก🔪🩸Happy Melon PatcharaveerapongHappy Melon Official#Happy #Melon #Patcharaveerapong #HappyMelon#HappyMelonPatcharaveerapong #Official#แตงโม #ศพแตงโม #เฟสแตงโม #ข่าวแตงโม #tangmo

translated : Mo tidak berakhir tetapi jatuh di hadapan kapal Kami meminta rakan-rakan yang dikasihi untuk bercakap benar. Sebab kawan-kawan sekalian dah tengok video call lepas keluar trend Kita tidak mahu kawan kita yang menyayangi kita berbohong lagi. Katakan kebenaran, kawan yang dikasihi.🔪🩸

Posted by Happy Melon Patcharaveerapong on Monday, May 23, 2022

On my way home.”

Happy Melon Patcharaveerapong – Happy Melon Official เดินทางกลับบ้านกัน

โมกำลังจะเดินทางกลับบ้านแล้วนะคะทุกคนI’m on my way home soon.Happy Melon PatcharaveerapongHappy Melon Official#Happy #Melon #Patcharaveerapong #HappyMelon#HappyMelonPatcharaveerapong #Official#แตงโม #ศพแตงโม #เฟสแตงโม #ข่าวแตงโม #tangmo

translated : Mo dalam perjalanan pulang, semua.

Posted by Happy Melon Patcharaveerapong on Monday, May 23, 2022

Kes mengenai pelakon ini telah mendapat perhatian netizen bukan sahaja di Thailand, bahkan di Malaysia juga.

Di Twitter, isu ini mula hangat diperkatakan dan rata-rata rasa seriau dan ada juga yang anggap bahawa ia adalah rakaman-rakaman lama.

Malah, spekulasi juga mula timbul bahawa adakah Tangmo sebenarnya masih hidup, ini kerana ada netizen mendakwa bahawa bukan sahaja Facebook Tangmo tetapi, laman Instagram kucing miliknya juga ada muat naik satu perkongsian yang mencurigakan.

Untuk rekod, Tangmo dilaporkan terjatuh dari sebuah bot di sungai Chao Phraya pada 24 Februari dan mayatnya ditemui dua hari kemudian.

Sumber : LobakMerah

About admin

Check Also

“Ditidurkan Akibat Kurang Oksiigen” Salam Takziah Buat Penyanyi Naqiu.

BAPA kepada penyanyi Naqiu menghembuskan nafas terakhir pada pukul 6.05 pagi hari Ahad di Hospital …

Leave a Reply

Your email address will not be published.